۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

امام جمعه بهاباد مطرح کرد؛

حماسه ۹ دی نیازمند جهاد تبیین است/ تمرکز دشمن بر انتخابات

حماسه ۹ دی نیازمند جهاد تبیین است/ تمرکز دشمن بر انتخابات

یزد- امام جمعه بهاباد با گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی و دهه بصیرت گفت: حماسه ۹ دی ملت ایران برخاسته از بصیرت آنها و نیازمند جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بهاباد با بیان اینکه یوم الله ۹ دی را باید گرامی داشت و از فراموش شدن این روز بزرگ تاریخی جلوگیری کرد، افزود: این حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت ساز، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه ۹ دی، روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایت‌مداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام مردم ایران اسلامی است، اظهار کرد: حماسه نهم دی نیازمند جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: امسال حماسه ۹ دی با حوادث فلسطین و غزه تقارن یافته، رژیم صهیونیستی از جریان مقاومت ضربه‌ای غیر قابل ترمیم خورده لذا برای جبران شکست ذلت بار خود زنان و کودکان را قتل عام می‌کند و مجامع بین المللی نیز در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند.

امام جمعه بهاباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات و اهمیت مشارکت مردم در این صحنه مهم سیاسی بیان کرد: وفاداران به نظام، انتخابات باشکوه و حضور حداکثری را می‌خواهند.

ابراهیمی بشکانی با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر قدرت و قوت ملی است، افزود: باید جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی شکل گیرد، زیرا انتخابات پرشور، بهترین ابزار دفاعی در برابر دشمن و عامل اقتدار نظام و کشور است.

وی عنوان کرد: امروز دشمن از آشوب‌سازی و تنش‌افزایی در جامعه ناامید شده و بر کاهش مشارکت مردم تمرکز کرده و باید مطالبات خود را طوری مطرح کنیم تا دشمن نتواند از آن سوءاستفاده کند و توسط بوق‌های تبلیغاتی خود در جامعه نشر بدهد.

ابراهیمی بشکانی در ادامه خطبه‌ها، ۱۳ دی سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی همچنین دانشجوی شهید سقوط هواپیمای اوکراین، امیرحسین قربانی را گرامی داشت و از عموم مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار بهاباد خواست تا در برنامه‌هایی که در سطح شهرستان برگزار می‌شود هرچه با شکوه‌تر شرکت کنند.

وی، شهادت سردار سپاه اسلام، شهید سید رضی موسوی که اخیراً در جریان حمله صهیونیست‌ها در سوریه به شهادت رسیده را تسلیت گفت و افزود: شهید موسوی پا به پای شهید سلیمانی در سوریه حضور داشت و حاج قاسم او را فرمانده ای زیرک می‌دانست.

ابراهیمی بشکانی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی عقل خود را در سه ماه گذشته از دست داده و مردم را در مدرسه و بیمارستان به شهادت رسانده و خون شهید موسوی بی‌شک به تثبیت و پیروزی مقاومت منجر می‌شود و به فضل الهی نشان این رژیم از روی زمین پاک خواهد شد.

کد خبر 5979613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha