۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

امام جمعه سروستان:

حضرت زهرا (س) پرچم بصیرت و ولایتمداری را ۱۴ قرن پیش برافراشت

حضرت زهرا (س) پرچم بصیرت و ولایتمداری را ۱۴ قرن پیش برافراشت

سروستان- امام جمعه سروستان گفت: حضرت زهرا (س) در زمانه‌ای که مردم از مسیر نبی اکرم (ص) منحرف شده بودند پرچمدار ولایت و بصیرت شد و راه را به مردم نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید جاویدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سروستان با بیان اینکه حضرت زهرا در همه حوادث بصیرت‌افزایی کافی را داشتند گفت: ایشان پرچمدار بصیرت و اطاعت از ولایت بودند و در فضای غبار آلود آن زمان که مردم از مسیر پیامبر منحرف شده بودند هدایت نبوی و سعادت علوی را پاس داشتند و مسیر حق را به مردم نشان دادند و ولایت را اثبات کردند.

امام جمعه سروستان گفت: ایرانیان عزیز و با بصیرت امروز با خط و مشی فاطمی نگذاشتند دشمن به اهداف خود دست یابد و در نهم دی ماه که می‌خواستند مملکت را به آشوب بکشند و بسیاری از نخبه‌ها رفوزه شدند اما این مردم بصیر بودند که با بصیرت خود مشتی به دهان دشمن زدند.

حجت الاسلام جاویدی در خطبه دوم انتخابات را یکی از نشانه‌های نمایش قدرت ایران اسلامی دانست و افزود: دشمن با ایجاد ناامیدی می‌خواهد مشارکت در انتخابات را کاهش دهد در حالی که حکیم و سکاندار نظام حضرت امام خامنه‌ای با بیان رشته مباحث بنیادی در بحث انتخابات به تبیین اهمیت آن پرداختند.

کد خبر 5979638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha