۸ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲

رسولی:

در فرآیند تنظیم لیست ائتلاف تبعیضی بین کاندیداها و نمایندگان نیست

در فرآیند تنظیم لیست ائتلاف تبعیضی بین کاندیداها و نمایندگان نیست

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: کارگروه انتخابات شورای ائتلاف طرحی را برای رعایت عدالت میان کاندیداهای انتخابات و نمایندگان فعلی مجلس تصویب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به جلسات منظم کارگروه انتخابات شورا، تصریح کرد: با مصوبه این کارگروه و تاکید رئیس شورای ائتلاف و اعضای محترم، در فرآیند تنظیم لیست شورا برای مجلس دوازدهم تبعیضی میان کاندیداها و نمایندگان فعلی وجود ندارد و بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بر برنامه، عملکرد و کارنامه به لیست نهایی خواهیم رسید.

رسولی تاکید کرد: این تصمیم و تاکید بر آن به این جهت است که کاندیداها و هم مردم شریف بدانند ائتلاف به دنبال کارآمدی افزون‌تر است و در این مسیر با هیچ فردی تعارف ندارد. ما باید بتوانیم با تقویت نقاط قوت و رفع نواقص مجلسی کارآمدتر را تشکیل دهیم.

کد خبر 5979702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      برای لیست تهران حداقل ۲۰ سال سابقه اجرایی مرتبط با کمیسیونهای تخصصی مطمع نظر قرار گیرد در غیر اینصورت لیست کارآمدی نخواهد داشت مردم انقلابی به شما اعتماد می کنند و انتظار مجلسی کارآمد و تخصصی دارند اینکه صرفا افراد بر اساس خدایی ناکرده رابطه فامیلی یا عضویت در شورای مرکزی حزب چند نفره قرار بگیرند نی