۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲

توافق موقت تا برگزاری مجمع؛

اینچه‌درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را بدون حکم تحویل گرفت

اینچه‌درگاهی فدراسیون ژیمناستیک را بدون حکم تحویل گرفت

زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک بدون ابلاغ حکم، فدراسیون را تحویل گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد و عابد حقدادی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. البته انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به جای اینکه مایه آرامش برای این فدراسیون شود بیشتر ایجاد حاشیه کرد. به طوری که بعد از گذشت ۱۰ ماه هنوز فدراسیون جهانی ژیمناستیک، ریاست عابد حقدادی را قبول ندارد و اینچه درگاهی را به عنوان رئیس فدراسیون می‌شناسد.

در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک هم دعوت نامه عابد حقدادی رئیس فدراسیون برای حضور در مجمع ابطال و به جای آن اینچه درگاهی در این مجمع حضور پیدا کرد. در نهایت قرار بود ۲۷ آذرماه فدراسیون به زهرا اینچه درگاهی تحویل داده شود، اما با توجه به اینکه وزیر ورزش و جوانان حکمی برای او ابلاغ نکرد این اتفاق رخ نداد.

امروز در جلسه تودیع و معارفه بالاخره فدراسیون ژیمناستیک به زهرا اینچه درگاهی رییس سابق فدراسیون تحویل داده شد و نکته جالب توجه اینکه حکم ابلاغی برای او صادر نشد.

آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تأیید این خبر در مورد صدور ابلاغ برای او گفت: در مورد ابلاغ حکم صحبت‌هایی با درگاهی شده ولی در مراسم تودیع و معارفه چیزی به او تحویل ندادیم اما توافق شد که ایشان فعلاً فدراسیون را تحویل بگیرند و کارشان را شروع کنند و برای برگزاری مجمع تلاش کنند.

کد خبر 5980309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha