۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

راه مقابله با شبهه افکنی پاسخ نخبگان به موضوعات مختلف است

راه مقابله با شبهه افکنی پاسخ نخبگان به موضوعات مختلف است

قزوین-رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمن با شبهه افکنی و ایجاد انحراف ذهنی به دنبال خلل آفرینی در اهداف انقلاب اسلامی است که پاسخ دهی نخبگان می‌تواند راه مقابله با این موضوع باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس محمدحسنی در اجتماع بزرگ مردم قزوین که صبح شنبه همزمان با گرامیداشت یوم الله ۹ دی در میدان آزادی قزوین برگزار شد اظهار کرد: ۹ دی سالروز تجدید بیعت امت با ولایت است به گونه‌ای که مردم از نو این بیعت را به جا آوردند و بر آن تاکید کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اصحاب فتنه در سال ۸۸ با بهانه انتخابات و تقلب در آن بیش از ۸ ماه فضای کشور را ملتهب کردند و با این بهانه اصل انقلاب اسلامی و نظام را مورد حمله قرار دادند اما مردم که وفادار به انقلاب بودند به صورت خودجوش به میدان آمدند و مراتب وفاداری خود را نسبت به اسلام، انقلاب، شهدا و امام نشان داده و این توطئه را خنثی کردند.

وی با بیان این موضوع که مردم در انتخابات سال ۸۸ با مشارکت ۴۰ میلیونی حماسه بزرگی را رقم زدند توضیح داد: حضور بی نظیر مردم در انتخابات موضوعی بود که به کام دشمنان این انقلاب خوش نیامد و با پشتوانه همین خارج نشین ها فتنه‌گران کام مردم را تلخ و خسارت‌های غیر قابل جبرانی به کشور و انقلاب وارد کردند.

محمدحسنی عنوان کرد: مردم قزوین که همواره مایه عزت و افتخار کشور هستند، در روز ۸ دی با راهپیمایی عظیمی فتنه دشمنان را خنثی کردند، راهپیمایی‌هایی که پس از روز عاشورای سال ۸۸ رخ داد همگی خودجوش و بی نظیر بود.

این مسؤول مطرح کرد: تاریخ همواره در حال تکرار است و در جریان فتنه سال ۸۸ چهره طلحه و زبیرهای زمان روشن شد، فتنه‌گران در این دوره همه حدود را از سر گذراندند و حتی به مقدسات و امام حسین (ع) نیز توهین کرده و شعارهایی علیه امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب سر دادند اما غافل بودند که خداوند دین خود و ولی‌فقیه زمان را تنها نمی‌گذارد.

این مسؤول یادآور شد: در این دوره اصحاب فتنه مراکزی نظیر پایگاه‌های بسیج را آتش زدند و با این حرکت جنبه‌های مختلف امنیت در کشور را زیر سوال بردند و متأسفانه با وقوع این فتنه امنیت سرمایه‌گذاری در کشور زیر سوال رفت در حالی‌که بحث اقتصاد در حال ساماندهی و بستر سرمایه‌گذاری کلان در کشور فراهم شده بود.

وی با بیان این نکته که فتنه گران از میزان هزینه‌هایی که برای کشور ایجاد کردند آگاهی ندارند عنوان کرد: فتنه گران خیانت‌های متعددی در حق این نظام و کشور کردند از جمله اینکه در واقع دشمنان در جریان فتنه طمع خود را به تغییر نظام و ایجاد چالش در سطوح بین المللی زیاد و خود را برای براندازی نظام امیدوار کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خطرناک‌ترین فتنه ایجاد فاصله ذهنی و فکری بین ولی‌فقیه و مردم است، این توطئه خطرناکی است که دشمن دنبال آن است و اگر مراقبت نکنیم، از مسیر خارج خواهیم شد و مهمترین ابزار دشمن برای این کار شبهه افکنی و شایعه پراکنی است که برای مقابله با آن نیاز به ورود نخبگان و روشنگری در این زمینه داریم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: نقش رهبر معظم انقلاب در مدیریت و خنثی کردن فتنه سال ۸۸ بی بدیل است و مردم در این روز بیش از پیش به قدرت و هوشمندی ولی فقیه پی بردند و به همه دنیا نشان داده شد که پیوند بین امت و ولایت ناگسستنی است.

کد خبر 5980454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha