۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۷

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

افزایش اقتدار جمهوری اسلامی از برکات حضور حماسی مردم در ۹ دی بود

افزایش اقتدار جمهوری اسلامی از برکات حضور حماسی مردم در ۹ دی بود

گناباد- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: افزایش اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی یکی از برکات حضور حماسی مردم در ۹ دی سال ۱۳۸۸بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی پیش از ظهر شنبه در آیین بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع و مصلی امام خمینی(ره) گناباد، افزایش اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی را یکی از برکات حضور حماسی مردم در ۹ دی سال ۱۳۸۸ عنوان و اظهار کرد: مردم با حضور باشکوه خود در روز ۹ دی ثابت کردند که مالک اشتر علی زمان خود هستند و مانند عصای حضرت موسی(ع) تمام اسباب و وسایل ساحران را از بین بردند.

۹ دی، رفراندوم ملی در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از ۹ دی به عنوان یک رفراندوم ملی در دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه یاد و تصریح کرد: در حالی که تا قبل از سال ۱۳۸۸ عده‌ای بیانات مقام معظم رهبری درباره جنگ نرم دشمن را جدی نمی‌گرفتند، فتنه ۸۸ و حضور مردم موجب تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه‌های پیچیده شد.

وی، اذعان غرب به اقتدار و بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی را از دیگر برکات حماسه حضور مردم بیان کرد و گفت: آشکارشدن دشمنی گسترده غرب و پیوند سران فتنه با خارج از کشور، کناررفتن نقاب منافقین جدید، حفظ استقلال سیاسی کشور، جنبش بیداری اسلامی و اقتدار جبهه مقاومت از دیگر برکات داخلی و بین‌المللی حضور مردم در روز ۹ دی بود.

بازخوانی خسارت‌های فتنه ۸۸ ضروری است

حسن‌زاده نامقی با بیان اینکه برای پی بردن به ابعاد عظمت حماسه ۹ دی، بازخوانی خسارت‌های فتنه ۸۸ ضروری است، اظهار کرد: تلاش برای تخریب ولی فقیه به عنوان ستون خیمه انقلاب، ترور دانشمندان هسته‌ای، ایجاد شکاف در اتحاد و همبستگی ملت ایران، تخریب چهره‌ها و نهادهای انقلابی مثل شورای نگهبان، نیروی انتظامی، بسیج و...، تقویت امید دشمن به برخی جریانات داخلی، حرمت شکنی و هجمه به ارزش‌ها و افزایش امید دشمن به بی ثبات کردن کشور تنها بخش کوچکی از خسارت‌های فتنه ۸۸ بود.

خسارت ۳۲۴ هزار میلیارد ریالی فتنه ۸۸ به کشور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به خسارت ۳۲۴ هزار میلیارد ریالی فتنه ۸۸ به کشور، افزود: افت ۷۰ میلیارد دلاری سرمایه گذاری خارجی، کاهش ۳۶درصدی تولید، رشد ۲۴درصدی نرخ بیکاری و کاهش تولید و صدور نفت خام گوشه‌ای از خسارت‌های اقتصادی فتنه ۸۸ است.

وی با بیان اینکه شرارت سران فتنه فرصت حضور مردم را به تهدید تبدیل کردند، گفت: در فتنه ۸۸ تلاش شد تا پیروزی و مشارکت ۸۵درصدی حضور مردم به شکست تبدیل و کام مردم تلخ شود.

حسن زاده نامقی، تبیین ابعاد فتنه ۸۸ را یک ضرروت انکارناپذیر بیان و خاطرنشان کرد: فراموشی فتنه ۸۸ و جنایات سران فتنه هزینه‌های زیادی را به نظام اسلامی تحمیل خواهد کرد.

هیچ انتخاباتی سالم‌تر از انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نیست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه هیچ انتخاباتی سالم‌تر از انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: بررسی نتایج انتخابات در دوره‌های مختلف نشان می‌دهد که آنچه اراده و خواست ملت باشد از صندوق‌های رای بیرون می‌آید.

وی با بیان اینکه باید مراقب نفوذ فتنه‌گران در مجلس باشیم، تاکید کرد: بی شک ملت بصیر ایران با حضور خود در انتخابات، اربابان خارجی و منافقین داخلی را ناکام خواهند گذاشت.

کد خبر 5980501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha