۹ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

۹ دی پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کرد

۹ دی پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم کرد

اردبیل- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در روز ۹ دی با حضور آگاهانه مردم در صحنه پایه‌های نظام اسلامی استحکام مضاعفی پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم عزیزی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در اردبیل، اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران بعد از ماه‌ها فتنه‌گری دشمنان داخلی و خارجی در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شده و با امام، شهدا و آرمان‌های نظام اسلامی و خط ولایت تجدید بیعت کردند تا برای همیشه ۹ دی در تاریخ این کشور به عنوان روز حماسه ماندگار معرفی شود.

وی تصریح کرد: در این روز با عظمت حرکت حماسی ملت ایران در حمایت از ارکان نظام اسلامی مشهود بود و در یوم‌الله ۹ دی با شعار محوری تبعیت از خط ولایت و مبانی دینی و اعتقادی سعی شد تا دشمن از آمال و آرزوهای خود به عقب رانده شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همان دشمنان در جبهه خونخواهی علیه ملت مظلوم فلسطین ایستاده‌اند و بصیرت امت اسلامی مانع از شکست فلسطینیان شده است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی عاقبتی جز فروپاشی و ترد از صحنه نخواهد داشت.

عزیزی افزود: حماسه ۹ دی دارای ارکان متعلق به این ملت و نظام است و هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند آن را به خود متعلق بداند و یا به اسم خود ثبت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ثمرات چنین حماسه‌ای تا امروز به استحکام نظام اسلامی و شکست دشمن منجر شده و در ادامه این مسیر نیز با هوشیاری ملت، انقلاب اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حاضر و مهیا خواهد بود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ۹ دی نه تنها دشمن را در این سال‌های اخیر به عقب رانده بلکه تجربه‌ای سازنده برای این کشور و ملت با بصیرت شده تا بار دیگر اجازه ندهند فتنه‌گران داخلی و خارجی انقلاب و ارزش‌های آن را زیر سوال ببرند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ۹ دی مراسم گرامیداشت و اجتماع بزرگ حماسی مردم استان اردبیل در مصلاها و مساجد برگزار و شرکت‌کنندگان با تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا بر تقویت ولایت‌پذیری در جامعه تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای انقلابی و حماسی سعی کردند تا قیام ۹ دی ملت ایران را در دفاع از اسلام گرامی داشته و همچنان بر بصیرت و هوشیاری در صحنه‌های مختلف تاکید کنند.

کد خبر 5980759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha