۹ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶

رییس پلیس راهور گیلان:

برخورد کامیون با عابر پیاده در رشت یک کشته بر جا گذاشت

برخورد کامیون با عابر پیاده در رشت یک کشته بر جا گذاشت

رشت- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از تصادف دلخراش کامیون سوخت رسان با عابر پیاده خبر داد و گفت: کارشناسان پلیس علت حادثه را بی احتیاطی راننده کامیون اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در میدان توشیبا، بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که کامیون سوخت رسان به علت عدم توجه به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده، گفت: در این حادثه شدید متأسفانه عابر پیاده که مردی حدوداً ۶۰ ساله بوده به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه راننده کامیون پس از حادثه از وسیله نقلیه خود پیاده و متواری شد، ادامه داد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو و جوانب از سوی راننده کامیون سوخت رسان تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان عدم توجه به جلو در رانندگی و صحبت با تلفن همراه را عامل اصلی قالب تصادفات قلمداد کرد وگفت: صحبت با تلفن همراه موجب اختلال در عملکرد تشخیص به موقع مغز شده و این امر تصادفات مرگبار را رقم می‌زند.

کد خبر 5980787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha