۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان خبر داد:

برگزاری دوره توانمندسازی خادمین کاروان‌های راهیان نور استان سمنان

برگزاری دوره توانمندسازی خادمین کاروان‌های راهیان نور استان سمنان

سمنان- مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری دوره توانمندسازی صراط نور خادمین کاروان‌های راهیان نور در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین بخشیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی قرارگاه راهیان نور سمنان از برگزاری دوره توانمندسازی صراط نور خبر داد و بیان کرد: این دوره با حضور خادمین کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی استان سمنان، در شهر مقدس قم به مدت سه روز از ۶ الی ۸ دی ماه برگزار شد.

وی با بیان این مطلب که این دوره، سومین دوره توانمندسازی و آموزشی صراط نور محسوب می‌شود، اظهار کرد: پس از روایت جغرافیایی و احساسی در سال‌های اخیر، روایت گفتمانی در سرفصل‌های آموزشی دوره صراط نور سه قرار گرفت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان هدف از برگزاری دوره را ارتقای آمادگی دانشجویان در راستای اجرای اردوی راهیان نور تحول آفرین و فناورانه برای اعزام عموم دانشجویان به استان خوزستان و زیارت یادمان‌های عملیانی دفاع مقدس عنوان کرد.

بخشان با اشاره به اینکه دانشجویان حاضر در دوره، ارکان اصلی اجرای اردوهای راهیان نور هستند، بیان کرد: دانشجویان با فراگیری مباحث تئوری و تجربیات اجرایی، نقشه‌های عملیاتی اجرای یک اردوی فناورانه را طراحی کردند.

گفتنی است در پایان این دوره و مراسم اختتامیه، دانشجویان از روایتگری حاج عظیم ابراهیم پور، رزمنده و راوی سرشناس دفاع مقدس بهره مند شدند.

کد خبر 5981330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha