۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴

هاشمی مطرح کرد؛

سرمایه‌گذاری در صنعت گیم وظیفه حاکمیت و بخش خصوصی است

سرمایه‌گذاری در صنعت گیم وظیفه حاکمیت و بخش خصوصی است

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز وظیفه همه بخش‌های حاکمیت و بخش خصوصی توجه به سرمایه‌گذاری ثمربخش در بخش بازی‌های رایانه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین پیش رویداد نهمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای فجر که دوشنبه ۱۱ دی برگزار شد، با تأکید بر توجه ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه‌های نوین فرهنگی و هنری به‌عنوان یکی از محورهای تحول در این وزارتخانه گفت: در این راستا در تلاش هستیم ساختار و مأموریت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را به سمت توسعه کمی و کیفی در حوزه‌های بازی و سرگرمی ارتقا دهیم.

وی با اشاره به اقدامات مختلف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در یک‌سال گذشته افزود: یکی از نشانه‌های نشاط و پویایی در این مجموعه، راه‌اندازی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای بعد از چهار سال و تعامل مستمر با بازی‌سازان است.

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت روزافزون بازی‌های رایانه‌ای در میان مخاطبان گفت: امروز وظیفه همه بخش‌های حاکمیت و بخش خصوصی توجه به سرمایه‌گذاری ثمربخش در بخش بازی‌های رایانه‌ای است و همه باید در این زمینه نقش‌آفرینی کنند.

کد خبر 5981355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha