۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰

صدرا؛ تولیدکننده تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش

صدرا؛ تولیدکننده تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش

خدمات تجهیز اتاق کنفرانس صدرا ایرانیان در کشور معرفی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فکر کنید که یک جلسه یا همایش مهم در شرکت یا سازمان خود دارید. برای اینکه اطلاعات به درستی به افراد برسد نیاز به وجود چند ابزار مهم است. فرقی نمی‌کند که جلسه یا همایش شما حضوری یا به شکل ویدئو کنفرانس باشد. در هر صورت شما نیاز به ابزارهایی مانند میکروفن اتاق کنفرانس، مانیتور، دوربین، اسپیکر، ویدئو وال و مواردی از این قبیل خواهید داشت تا تجربه شرکت در این دوره‎می، مفید و قابل قبول باشد. با توجه به اینکه این روزها تعداد این جلسات و همایش‌ها بیش از هر زمان دیگری است، در نتیجه اهمیت این ابزارها دوچندان شده است. در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات سالن کنفرانس با کارشناسان ما با شماره ۰۵۱۳۷۰۲۴ تماس بگیرید.

صدرا ایرانیان به عنوان یکی از اولین مجموعه‌هایی که قدم در راه تجهیز اتاق‌های کنفرانس گذاشت و با بیش از ۲۳ سال سابقه در این زمینه، یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین‌ها در ایران است. از جمله تجهیزاتی که در این مرکز به فروش می‌رسد می‌توان به میکروفن کنفرانس، مانیتور و دوربین اشاره کرد. با ما همراه باشید تا آشنایی بیشتری با محصولات این مجموعه پیدا کنید. در صورتی که در مورد قیمت مانیتور کنفرانس و سایر تجهیزات سوال دارید می‌توانید از طریق همین لینک وارد سایت شده و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

صدرا؛ تولیدکننده تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش

میکروفن اتاق کنفرانس

مهم‌ترین بخش هر اتاق جلسه، میکروفن آن است و وجود آن ضروری به نظر می‌رسد. افراد در همایش‌های حضوری نیاز به ارائه نظرات خود دارند و این کار صرفاً با استفاده از میکروفن اتاق کنفرانس امکان‎پذیر است. در صورتی که کنفرانس به شکل آنلاین برگزار شود، وجود میکروفن ضروری‌تر نیز خواهد بود و کیفیت ارتباط را تضمین می‌کند. انتخاب یک میکروفن مناسب تأثیر زیادی روی روند برگزاری جلسه خواهد داشت.

صدرا ایرانیان، با ارائه میکروفن‌های رومیزی با قابلیت‌های مختلف از جمله قابلیت ردیابی خودکار، حدف نویز، رعایت حق تقدم و … سعی می‌کند تا کیفیت اتاق‌های کنفرانس را افزایش دهد.

دوربین کنفرانس

یکی دیگر از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز در اتاق‌های کنفرانس، دوربین است. وجود دوربین در کنفرانس‌های مجازی و کنفرانس‌هایی که در سالن‌های بزرگ و با تعداد نفرات بالا برگزار می‌شود، ضروری است. دوربین‌های ارائه شده در صدرا ایرانیان از امکانات پیشرفته‎ای همچون چرخش خودکار به سمت سخنران، تشخیص چهره، چرخش افقی و عمودی و رزولوشن بالا (Full HD) برخوردار است.

صدرا؛ تولیدکننده تجهیزات سالن های کنفرانس و همایش

مانیتور کنفرانس

علاوه بر میکروفن اتاق کنفرانس، مانیتور کنفرانس یکی دیگر از اجزا مورد نیاز برای سالن همایش‏ است. یکی از مدل‌های پرکاربرد امروزی، مانیتور تاشو کنفرانسی نام دارد که مانند لپ‎تاپ امکان تا کردن آن وجود دارد. مانیتور تاشو را می‌توان یک جایگزین مناسب برای مانیتورهای بزرگ و جاگیر دانست که با قرار گرفتن روبروی هر فرد شرکت‎کننده، دسترسی او به تصاویر را بسیار آسان‌تر خواهد کرد. از جمله مدل‌های محبوب مانیتور در صدرا ایرانیان می‌توان به دو مدل MC88, MC322 اشاره کرد. این مانیتورها همچنین به بلندگوی داخلی، رزولوشن بالا (Full HD) و برخورداری از پنل LED مجهزند.

اما چرا مانیتور تاشو یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در اتاق‌های کنفرانس است؟ ویدئو پروژکتورها و ویدئو وال‌ها می‌توانند تصاویر را در اندازه بزرگ به مخاطب نمایش دهند اما این تکنولوژی‌ها از معایبی هم برخوردارند. برای مثال چشم افرادی که در مجاورت ویدئو پروژکتور و ویدئو وال‌ها قرار می‌گیرند به خاطر این نزدیکی اذیت می‌شود. همچنین تصویر برای افرادی که در فاصله‌های بسیار دورتر واضح نخواهد بود. همین موضوع منجر به ایجاد حس نارضایتی خواهد شد. در حالی که مانیتور تاشو با ابعاد جمع‎وجور خود روی میز هر فرد قرار گرفته و تصویر را به بهترین شکل ممکن به او انتقال خواهد داد.

سیستم ویدئو کنفرانس

در صورتی که تعداد حضار در جلسات شما بیشتر از ۵ نفر است، نیاز به وجود سیستم ویدئو کنفرانس به خوبی حس خواهد شد. در همین راستا صدرا ایرانیان، با ارائه پکیج مربوط به ویدئو کنفرانس تلاش می‌کند تا کیفیت صدا و تصویر افزایش یافته و اتصال به شکل شفاف‌تر و واضح‌تر برقرار شود. از جمله تجهیزات موجود در پکیج ویدئو کنفرانس می‌توان به دوربین، اسپیکرفون، میکروفن اتاق کنفرانس، هاب مرکزی و میکروفن اکسپنشن اشاره کرد.

نیاز به تجهیز اتاق کنفرانس خود دارید؟

ما در این نوشتار سعی کردیم تا تعدادی از مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز برای راه‎اندازی یک اتاق کنفرانس را به شما معرفی کنیم. در صورتی که شما نیاز به تجهیز اتاق کنفرانس خود دارید می‌توانید از طریق شماره‎:

۰۵۱-۳۷۰۲۴ با صدرا ایرانیان در تماس باشید. همچنین اینستاگرام این مجموعه با آیدی @sadra_it در دسترس است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5981411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha