۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳

معاون سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

کمک بیش از ۷ میلیارد ریال به بیماران نیازمند در خراسان جنوبی

کمک بیش از ۷ میلیارد ریال به بیماران نیازمند در خراسان جنوبی

بیرجند_معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی از کمک بیش از ۷ میلیارد ریالی به این بیماران در سطح استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا حسینی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: حمایت از بیماران نیازمند توسط نهاد کمیته امداد انجام می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی با بیان اینکه پیگیری و انجام فعالیت‌های تسهیل‌گری برای رفع مشکلات بیماران خاص در اولویت این نهاد قرار دارد، افزود: این حمایت ها مستمر بوده و در بخش های مختلف درمانی، تأمین داروهای مورد نیاز و پرداخت مساعدت‌های مالی انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۳۹۶ بیمار صعب العلاج در سطح استان تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، تصریح کرد: همچنین تعداد بیماران خاص تحت حمایت نیز ۱۴۵ نفر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی از کمک بیش از ۷ میلیارد ریالی به این بیماران در سطح استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: کمیته امداد استان در راستای حمایت از این مددجویان کمک‌های مختلفی از قبیل توزیع سبد غذایی، پرداخت هزینه‌های درمانی، تجهیزات، هزینه‌های رفت و آمد و غیره را انجام می دهد.

حسینی به نحوه شناسایی این بیماران اشاره داشت و بیان کرد: فرآیند شناسایی بیماران صعب العلاج از طریق نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و همچنین با کمک مددکاران دانشگاه علوم پزشکی در بیمارستان ها صورت می گیرد.

وی از خیران خواست در راستای انجام این کار خداپسندانه کمیته امداد را همراهی کرده و با کمک های خود قدمی در کاهش دردهای این بیماران بردارند.

کد خبر 5981951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha