۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۱

رییس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم مشهد:

جنایات رژیم صهیونیستی زمینه ساز فروپاشی آنان است

جنایات رژیم صهیونیستی زمینه ساز فروپاشی آنان است

مشهد- رییس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی های مقیم مشهد گفت: اینکه امروز رژیم صهیونیستی دیوانه وار دست به جنایات فجیع می زند دلیل بر زبونی آنان و مقدمه ای برای فروپاشی آنان است‌. 

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید جواد وحیدی شامگاه دوشنبه در همایش بین المللی شهید القدس و اقتدار جریان مقاومت که به همت بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم مشهد مقدس در مجتمع آفتاب ولایت برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای مظلوم افغانستان و فلسطین و مخصوصاً شهدایی که اخیراً توسط رژیم صهیونیستی در منطقه غزه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: امروز بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت بیش از پیش قوت گرفت.

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم مشهد افزود: جهان استکبار به خیال خود فکر می‌کرد با حذف فیزیکی سردار سلیمانی، جریان مقاومت تضعیف و یا نابود می‌شود اما خون پاک این شهید گرانقدر معادله آنان را برهم زد.

وی با بیان اینکه آنچه در غرب آسیا و فلسطین در حال وقوع است، بخشی از جنایت و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی است، افزود: درست است که ۷۰ درصد غزه با خاک یکسان شد اما در یک طرف آن مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین باعث جنون رژیم اشغالگر قدس شد.

وحیدی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با یک اخلاص و باور الهی و انسانی به کمک مستضعفان منطقه شتافت و امروز مردم فلسطین، یمن، عراق، سوریه و افغانستان به معنای واقعی جرأت ایستادگی در مقابل آمریکا و مزدورانش را دارند. امروز مجاهدان یمنی با ایمان کامل و با صلابت اعلام می‌کنند هر کشتی بخواهد از دریای سرخ و باب المندب عبور کند مورد هدف قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد فرهنگی اجتماعی افغانستانی‌های مقیم مشهد بیان کرد: امروز ۸۰ روز مجاهدان ما در غزه مقاومت کردند ولی هنوز اسرائیل نتوانسته یک رهبر از رهبران مقاومت را دستگیر کند.

وی تصریح کرد: اینکه امروز رژیم صهیونیستی دیوانه وار دست به جنایات فجیع می‌زند دلیل بر زبونی آنان و مقدمه‌ای برای فروپاشی آنان است‌.

وحیدی به اثرات مبارزات سردار دل‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش‌های شهید سلیمانی و تدابیر و اخلاص او توانسته جریان مقاومت را مقتدر تر از قبل کند.

کد خبر 5982902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha