۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

تا پایان سال جاری انجام می شود؛

تحویل تاسیسات آبرسانی ۳۰ روستای البرز به شرکت آبفا

تحویل تاسیسات آبرسانی ۳۰ روستای البرز به شرکت آبفا

کرج- مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز از تحویل تأسیسات آبرسانی ۳۰ روستای استان به شرکت آبفا خبر داد و گفت: این مهم در راستای بهبود وضعیت کیفی آب شرب انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد قدوسی صبح سه شنبه در جلسه بررسی اقدامات انجام شده از سوی شرکت آبفای البرز و رفع موانع تحویل تأسیسات آبرسانی روستاهای سطح استان گفت: پس از انحلال شرکت آب و فاضلاب روستایی البرز در سال ۹۸، تمامی تأسیسات آبرسانی روستایی باید تحویل شرکت آب و فاضلاب استان می‌شد تا امنیت، سلامت و وضعیت کیفی آب شرب مناطق روستایی تضمین شود.

وی افزود: در حال حاضر تأسیسات آبرسانی تعداد زیادی از روستاهای استان زیر نظر شوراهای اسلامی روستایی یا دهیاری هاست که بر اساس آخرین تمهیدات وزارت نیرو باید تحویل شرکت آبفای البرز شود. دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای سطح استان باید همیار و همکار در اجرای کامل این امر مهم باشند؛ هرگونه کوتاهی در این موضوع می‌تواند عواقب ناخوشایندی برای سلامت مردم داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری البرز مطرح کرد: تأمین زمین مورد نیاز و تحویل شبکه آبرسانی روستایی به شرکت آبفا از نکات قابل تأملی است که باید بیش از پیش مورد توجه دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستایی قرار گیرد.

قدوسی همچنین از مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز خواست در بودجه سال آتی بودجه عمرانی مورد نیاز خود را تأمین کرده و تا پایان سال جاری نیز تأسیسات آبرسانی ۳۰ روستای استان را از دهیاری‌ها و شوراها تحویل گیرد و نسبت به مدیریت منابع آبی روستایی اقدام کند.

کد خبر 5983042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha