مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران در گفت و گو با مهر:

مهرواره بانور نمونه کوچکی از تحقق منویات رهبری در حوزه زنان است

مهرواره بانور نمونه کوچکی از تحقق منویات رهبری در حوزه زنان است

حجت‌الاسلام شریف تبار گفت: زنان به خوبی می‌توانند در جامعه نقش آفرینی کنند و مهرواره بانور نمونه کوچکی از نقش آفرینی بانوان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام محمد مهدی شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مهرواره بانور و مشارکت بانوان فعال گفت: بانوان استان اهتمام جدی در حضور و مشارکت در این مهرواره را داشتند؛ در بانور ۱ بیش از ۲ هزار بانوی فعال مسجدی، شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه مهرواره بانور ۱ فرصتی خوب برای معرفی بانوان فعال مسجدی بود، یادآور شد: در این مهرواره بیش از دو هزار مسئله ثبت شد و ۱۷۰۰ حل مسئله در حوزه زنان و خانواده اتفاق افتاد و فرصت بسیار خوبی برای کنشگری بانوان و خانواده‌ها بود.

حجت‌الاسلام شریف تبار ضمن تأکید به نگاه رهبر انقلاب درباره جایگاه بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، گفت: زنان به خوبی می‌توانند در جامعه نقش‌آفرینی کنند که این مهرواره نمونه کوچکی از نقش آفرینی بانوان در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران ضمن توجه آغاز مهرواره بانور ۲، افزود: مهرواره بانور ۲ با رویکرد حضور فعال بانوان کنش‌گر در عرصه جهاد تبیین در حال برگزاری است و همچون گذشته با بهره‌گیری از ظرفیت بانوانی که در مهرواره بانور ۱ شرکت کرده بودند اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: این مهرواره نیز با مشارکت و حضور بانوان فعال همراه خواهد بود تا برگ زرینی دیگری از فعالیت‌های بانوان و نقش آفرینی فعال آنان به منصه ظهور برسد.

گفتنی است، مهرواره بانور ۲ از ۲۸ آبان ماه همزمان با ولادت حضرت زینب (س) آغاز شده و تا ۱۳ دی‌ماه سال جاری و مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت.

تا کنون ۳۱۴ بانوی مازندرانی از آغاز مهرواره بانور ۲ در این مهرواره ثبت نام کرده‌اند. علاقه مندان و بانوان فعال برای شرکت در این مهرواره می‌توانند کلمه «بانور» را به سامانه ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ ارسال کنند.

کد خبر 5983252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha