۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸

امام جمعه لامرد:

آمار تصادفات در لامرد نگران‌کننده شده است

آمار تصادفات در لامرد نگران‌کننده شده است

لامرد - امام جمعه لامرد گفت: رشد ۴۳ درصدی آمار تصادفات لامرد در هشت ماهه اخیر نسبت به سال گذشته نگران‌کننده است و مسوولین باید هرچه سریع‌تر در این خصوص تدبیری بیندیشند.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد در گفت‌و گو با خبرنگار مهر ابتدا به رویدادهای پیش روی شهرستان و کشور اشاره کرد و ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) اولین مدافع ولایت بود و خود را فدای ولی و امام خود کرد.

امام جمعه لامرد بیان کرد: حاج قاسم سرباز ولایت بود و خود را همیشه سرباز ولایت می‌دانست و ذوب در ولایت بود و خداوند هم در دنیا و هم در آخرت به ایشان جایگاه داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لامرد با بیان اینکه امت ما در هفته بصیرت عهد و پیمان و تجدید با ولایت بستند و در فتنه ۸۸ که خط قرمز ما بود مردم به خیابان‌ها آمدند و با بصیرت کامل با امام خود عهد و پیمان بستند گفت: در مسیر ولایت باید بصیرت داشت، و علم و شجاعت هر کدام به تنهایی در مسیر ولایت کفایت نمی‌کند، بلکه باید علم همراه با شجاعت و بصیرت باشد.

امام جمعه لامرد در ادامه به موضوع تشدید درصد آمار تصادفات در لامرد اشاره کرد و گفت: آمار تصادفات در هشت ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۴۳ درصد افزایش داشته که ۳۶۹ مورد تصادف در داخل و بیرون از شهر روی داده که این آمار خیلی نگران کننده است.

وی در همین زمینه تاکید کرد: از شورای ترافیک و شورای تأمین شهرستان درخواست می‌شود که این مطالبه به حق و جدی مردم را هر چه سریع‌تر عملیاتی کنند زیرا در این زمینه کوتاهی‌های جدی و ترک فعل‌هایی وجود دارد.

حجت الاسلام آزاد افزود: متأسفانه روز به روز این اتفاقات بدتر و بدتر می‌شود و آمار تصادفات در حال افزایش است و شهرداری موظف است دوربین‌های مدار بسته در سطح شهر لامرد نصب کند.

وی تاکید کرد: اگر این مهم در شهرستان قابل حل شدن است مرتفع شود وگرنه در سطح استان دنبال شود؛ سرمایه‌های خوبی در شهرستان وجود دارد که باید پای کار بیایند و با همت و تلاش همه مسؤولان این مشکلات مرتفع شود.

کد خبر 5983474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha