۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۳

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد؛

اسکتبار با اهدای جایزه صلح نوبل درصدد الگوسازی جعلی برای زنان است

اسکتبار با اهدای جایزه صلح نوبل درصدد الگوسازی جعلی برای زنان است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن با اهدای جایزه به اصطلاح صلح نوبل به برخی زنان ایرانی که فرسنگ‌ها از فرهنگ متعالی ایرانی و اسلامی دور هستند درصدد الگوسازی جعلی برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد صبح چهارشنبه در آئین گرامی‌داشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن که در محل سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با تاسی به فرزندان سلاله پاک حضرت زهرا (س) برکت و اقتدار دارد.

استاندار خراسان شمالی ضمن محکومیت اعمال شیطانی اهانت به ساحت قدسی حضرت زهرا (س) و شهدای گرانقدر تصریح کرد: دستگاه مربوطه ضمن برخورد قاطع و عبرت‌آموز، احساسات پاک و قلوب آزرده مردم ولایت‌مدار دیار باب‌الرضا را تسکین دهند.

وی در ادامه افزود: در مکتب حاج قاسم سلیمانی چاره‌جویی برای همگان و دستگیری از خلق خدا به صورت ویژه می‌درخشد.

حسین‌نژاد با اشاره به اثرگذاری بانوان در خانواده و به تبع آن در فرهنگ و رفتار جامعه خاطر نشان کرد: رژیم طاغوت نیز با هدایت اسکتبار تخریب بنیان خانواده را در دستور کار اصلی خود قرار داد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: دشمنان قسم خورده ایران با تمسک به حرکت نرم در درصدد نابودی فرهنگ متعالی ایرانی و اسلامی هستند.

وی در ادامه افزود: مسیری تعالی و سقوط جامعه از کانون خانواده آغاز می‌شود.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه مادران شهدا نماد و الگوهای حقیقی زن ایرانی هستند، بیان کرد: استکبار با الگوسازی جعلی در تلاش برای تخریب بنیان‌های فکری و تربیتی خانواده‌ها است.

استاندار خراسان شمالی گفت: اهدای جایزه به اصطلاح صلح نوبل به برخی زنان ایرانی که فرسنگ‌ها از فرهنگ والای ایرانی- اسلامی به دور هستند و در بسیاری از مواقع در جدال مستقیم با آن قرار دارند نشان دهنده فتنه‌انگیزی دشمن خبیث در تهی کردن جامعه ایرانی از اخلاق است.

کد خبر 5983940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha