۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

معاون پارک فناوری پردیس:

۴۰۰ شرکت فناور در پارک علوم و فناوی کرمانشاه حضور دارند

۴۰۰ شرکت فناور در پارک علوم و فناوی کرمانشاه حضور دارند

کرمانشاه- معاون پارک فناوری پردیس گفت: ۴۰۰ شرکت فناور در پارک علوم و فناوری کرمانشاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر صادقی ظهر چهارشنبه در جشنواره «ریسرچ پیچ» که با حضور جمعی از فناوران و مسئولین پارک فناوری پردیس در برج فناوری استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره «ریسرچ پیج» به عنوان نخستین جشنواره و رویداد مسئله محور برای نخستین بار به میزبانی استان کرمانشاه آغاز به کار کرده است.

وی افزود: دانش بنیان‌ها در کشور جای خود را باز کرده و رو به روشنایی و پیشرفت و توسعه در حرکت هستند تا جایی که امروز این صنایع و سرمایه‌گذاران به دنبال نوآوران هستند.

معاون پارک فناوری پردیس با تاکید بر جایگاه نوآوران و فناوران در کشور و نیز اهمیت فعالیت آنها در توسعه کشور، تصریح کرد: پارک‌های علم و فناوری محلی برای تلاقی ایده‌ها و جمع شدن فناوران بوده تا برای توسعه و تأثیرگذاری بر کشور با یکدیگر همقدم شوند.

صادقی در ادامه پارک فناوری پردیس را مجموعه زیر نظر معاونت علمی ریاست جمهوری دانست و گفت: این مجموعه در مکانی با مساحت ۱۰۰ هکتار بیش از ۴۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان را در خود جای داده است که تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در این پارک ایجاد شده است و محلی برای میزبانی هیأت‌های علمی جهان است.

وی در پایان پارک فناوری پردیس را محلی برای مأموریت‌های بین‌المللی و رویدادهای کشوری فناورانه دانست و تاکید کرد: رویداد ریسرچ پیچ به عنوان یک رویداد مهم فناورانه در تمامی استان‌ها برگزار و نهایتاً این رقابت با ۱۶ استان برگزیده در اردیبهشت ماه در استان تهران با یک دیگر رقابت خواهند داشت.

کد خبر 5984571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha