۱۳ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹

فرمانده انتظامی گنبدکاووس خبرداد؛

کشف بیش از ۳ هزار قلم داروی قاچاق در گنبد کاووس

کشف بیش از ۳ هزار قلم داروی قاچاق در گنبد کاووس

گنبدکاووس- فرمانده انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: بیش از ۳ هزار قلم داروی قاچاق در گنبد کاووس کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادعلی صادقی، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و گفت: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد با شدت و حساسیت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی افزود: مأموران پلیس در تحقیقاتی از فعالیت توزیع کننده داروهای غیرمجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران در عملیات ضربتی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی محل مورد نظر را بازرسی کردند و ۳ هزار و ۷۵۲ قلم داروی قاچاق و غیرمجاز کشف کردند.

صادقی ارزش داروهای کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان بیش از ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار کرد: یک مغازه پلمب و ۲ متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌کند در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: مردم در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه از افراد، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5984768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha