۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان؛

نخستین مرحله طرح «کلید به کلید» در زنجان اجرا شد

نخستین مرحله طرح «کلید به کلید» در زنجان اجرا شد

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به زنجان طرح «کلید به کلید» اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی گفت: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا شد که بر همین اساس، واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند، با شرایط خاص جابه‌جا می‌شوند.

وی اظهار کرد: افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: در کوی زیتون و سایت‌های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می‌شود، بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه‌ها دیده شده و بر اساس زمان‌بندی که انجام گرفته، جابه‌جا می‌شوند، اظهار کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می‌رسد، ساکنان کوی فلسطین نیز طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی انجام گرفته جابه‌جا می‌شود و بر اساس این طرح چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن انتقال داده شد.

کد خبر 5985105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha