۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان در پی حادثه تروریستی روزگذشته

پیام تسلیت سپاه ثارالله استان کرمان در پی حادثه تروریستی روزگذشته

کرمان- فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی روز گذشته گلزار شهدا این استان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر متن پیام تسلیت محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان به شرح زیر است؛

باسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس به ویژه رژیم جعلی و آدمکش صهیونیستی و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت.

هر چند با این شهادت‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می‌شود و به فرموده شهید القدس حاج قاسم سلیمانی: قصاص این خون‌ها برچیده شدن رژیم کودک کش صهیونیستی است.

این‌جانبان ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان مؤمن و مسلمان در حادثه تروریستی مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را به تمامی مردم شریف ایران و به خصوص استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام تسلیت عرض نموده و و برای تمامی شهدای این ضایعه دردناک علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل از خداوند متعال خواستاریم.

کد خبر 5985107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha