۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۹

معاون استاندار گیلان تاکید کرد؛

لزوم تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه

لزوم تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه

آستارا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه گفت: جنایت‌های تروریستی نشانه مردودی سازمان‌های بین المللی در آزمون حقوق بشر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نماد استکبارستیزی، ولایت‌مداری و رشادت است.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان گفت: سردار سلیمانی و عزیزانی که روز گذشته شهید شدند توسط دشمنان قسم خورده اسلام و نظام شهید شدند، چنین حوادثی دردناک است اما همه دشمنان بدانند با این اقدامات نخواهند توانست مقام و منزلت شهدا را در بین مردم کم کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: حوادث تروریستی که در همه جای منطقه و دنیا صورت می‌گیرد با هدایت و جانب داری آمریکای جنایتکار است و این جنایات نشانه مردود شدن سازمان‌های بین المللی در آزمون حقوق بشر است.

جلایی بر لزوم معرفی و تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی در جامعه تاکید کرد و گفت: سردار شهید سلیمانی نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) است و نسل امروز باید با مقام و شخصیت ارزشمند این شهید بزرگوار آشنا شود.

وی با تاکید بر اینکه باید دشمن بداند یاد شهید سلیمانی هیچ وقت فراموش نمی‌شود، گفت: سردار سلیمانی جزو رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران بود که جان خود را در طبق اخلاص و در مسیر ولایتمداری عرضه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ضمن گرامیداشت ۱۶۷ شهید والامقام شهرستان آستارا بیان کرد: اگر کسی می‌خواهد بداند عیار خود چقدر است می‌تواند با شهدا و بزرگانی چون حضرت زهرا سلام الله علیها و شهدایی چون سردار سلیمانی بسنجد.

وی تاکید کرد: به قصد غربت و برای خدا باید جانفشانی کرد زیرا اگر برای خدا اقدامی را انجام دادیم هم نزد خدا پذیرش خواهد داشت و هم بین مردم محبوبیت خواهیم داشت.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح از تعدادی از خانواده‌های شهدا، بسیجیان و دانش آموزان تقدیر شد.

کد خبر 5985484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha