۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۱

معاون فرهنگی، هنری و رسانه امام خمینی (ره):

تبیین اندیشه های امام راحل نباید مورد غفلت واقع شود

تبیین اندیشه های امام راحل نباید مورد غفلت واقع شود

اراک- معاون فرهنگی، هنری و رسانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: غفلت برخی نهادهای فرهنگی از تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) منجر به دوری از آرمان انقلاب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امین عارف نیا عصر پنجشنبه در همایش «شعر باده عشق» در سالن همایش‌های بیت تاریخی امام راحل در خمین از مشارکت اصحاب فرهنگ و هنر در برگزاری هفته فرهنگی برآستان آفتاب ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: سرزمین آفتاب در شرایطی میزبان هفته فرهنگی خمین است که برخی از دستگاه‌های فرهنگی متأسفانه در تبیین آثار و اندیشه امام راحل متأسفانه دچار غفلت هستند.

معاون فرهنگی، هنری و رسانه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: غفلت برخی نهادهای فرهنگی از تبیین امام خمینی (ره) به عنوان روح و هویت جمهوری اسلامی و پرداختن به پوسته و ظاهر منجر به دوری از آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

معاون فرهنگی، هنری و رسانه مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) تاکید کرد: دومین هفته فرهنگی برآستان آفتاب خمین، فرصت ادای احترام اصحاب فکر و فرهنگ و هنر به ساخت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) است.

عارف نیا گفت: امید است با توجه به ذائقه و نیازهای جامعه باز تعریف ارزش‌ها روش‌های مناسب و عنایت ویژه به اندیشه‌های امام (ره) شاهد رونق بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح جامعه باشیم.

در این همایش شاعرانی همچون علیرضا قزوه، ناصر فیض و عبدالجبار کاکایی و جمعی از شاعران کشوری اشعار خود را قرائت کردند همچنین کارگاه ادبی با حضور ۶۰ شاعر کشور و شاعرانی از استان مرکزی و خمین در بیت امام خمینی (ره) برگزار شد.

کد خبر 5985536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha