۱۴ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۵۴

معاون استاندار گیلان: 

۴۵ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در گیلان مشارکت می‌کنند

۴۵ هزار نفر برای برگزاری انتخابات در گیلان مشارکت می‌کنند

آستارا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با پیش بینی ۲۷۰۰ شعبه اخذ رای در این استان گفت: ۴۵ هزار نفر در برگزاری انتخابات مجلس گیلان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: در لحظات پایانی زمان مقرر اعلام نتایج از سوی هیأت‌های نظارت هستیم تا نتایج را به نامزدها اعلام کنیم.

معاون استاندار گیلان با بیان اینکه از این پس انتخابات وارد یک مرحله جدید تر می‌شود، افزود: با اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها ۹۹ درصد افرادی که در انتخابات حضور دارند را خواهیم شناخت.

وی با بیان اینکه انتخابات امسال در بحث احراز هویت متفاوت و کاملاً الکترونیکی است، اضافه کرد: احراز هویت از طریق دستگاه‌ها انجام می‌شود و حتی در یک یا دو شهر استان رأی گیری نیز به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود.

جلایی ادامه داد: تمامی شرایط نوید خوبی را می‌دهد برای اینکه بتوانیم انتخابات پرشورتر و با یک امنیت بالاتری را برگزار کنیم و هم منویاتی که در این دوره از انتخابات از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده در بخش سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت به نحو احسن داشته باشیم و این توقع هم به حق است که مردم ایران پای انتخابات همچون همه ادوار باشکوه خواهند آمد و رقابت‌های جدی هم شکل خواهد گرفت و تمام تلاش ما خدمتگزاران مردم نیز همین است.

وی با اشاره به اینکه ثبت شعب انتخابات در استان گیلان در حال نهایی شدن است، افزود: تقریباً چیزی حدود ۲۷۰۰ صندوق برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات آماده کرده‌ایم که نسبت به دوره‌های قبل افزایش داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: حدود ۴۵ هزار نفر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات با ستاد انتخابات استان گیلان همکاری می‌کنند که حدود ۱۵ هزار نفر اعضای هیأت نظارت و حدود ۳۰ هزار نفر نیز اعضای هیأت اجرایی، هیأت‌های بازرسی و عوامل نیروهای نظامی و امنیتی هستند.

کد خبر 5985654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha