۱۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۹

رییس ستاد انتخابات استان البرز مطرح کرد؛

فعالیت ۱۳۳۲ شعبه اخذ رای انتخابات در استان البرز

فعالیت ۱۳۳۲ شعبه اخذ رای انتخابات در استان البرز

کرج- رئیس ستاد انتخابات استان البرز از فعالیت یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی ولی پوری شامگاه پنج شنبه در جلسه هماهنگی عوامل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه فرعی انتخابیه شهرستان نظرآباد ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان گفت: دشمن نمی‌داند که از خون پاک سردار دل‌ها، هزاران حاج قاسم روییده و دیگر دشمن را یارا و توان مقابله با این ولایتمداری نیست.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با اشاره به امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که چهار مؤلفه اصلی انتخابات است، دست اندرکاران انتخابات سال جاری را ملزم به رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و تلاش برای مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز عنوان کرد: در همین مجال از تمام اقشار، گروه‌های سیاسی، احزاب، متنفذین و تمامی ظرفیت‌ها دعوت می‌کنیم تا با احساس مسؤولیت در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و نسبت به آینده ایران اسلامی و سرمایه‌های آن دین خود را ادا کنند. بانوان به عنوان قشر اثرگذار در مسائل سیاسی و اجتماعی می‌توانند نقش آفرینی کنند.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را مهم دانست و افزود: با پرهیز از دو قطبی سازی و با هدف ناامید کردن دشمنان از تمام توان خود برای برگزاری انتخاباتی پرشور با لحاظ منویات مقام معظم رهبری استفاده می‌کنیم. با توجه به اهمیت انتخابات به عنوان رویداد مهم سیاسی اجتماعی کشور، مجموعاً یک هزار و ۳۳۲ شعبه اخذ رأی در استان البرز فعالیت خواهد کرد.

کد خبر 5985689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha