۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی:

به همه درخواست‌های مرتبط با حوزه کشاورزی پاسخ داده می شود

به همه درخواست‌های مرتبط با حوزه کشاورزی پاسخ داده می شود

زنجان-مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهادکشاورزی گفت: فقط درخواست‌های غیرمرتبط بی‌پاسخ مانده و به سایر درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عسگری صبح جمعه در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان زنجان و در حاشیه میز ارتباطات مردمی نماینده تام‌الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر بخواهیم آماری از میزان پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردمی را اعلام کنیم، باید گفت که به ۹۷ درصد این درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در خصوص درخواست‌هایی که منطبق با قانون است، نهایت تسهیل‌گری برای رفع مشکلات انجام شود، افزود: خوشبختانه با توجه به درخواست‌های رسیده به میز ارتباطات مردمی نماینده تام‌الاختیار وزارت جهاد کشاورزی، ۹۷ درصد این درخواست‌ها قابلیت تسهیل‌گری داشته و منطبق با ضوابط و قوانین بوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه تا به امروز ۱۴ هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره‌برداران کشاورزی به ثبت رسیده است، ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم در پاسخ به درخواست‌ها رویکرد اقدامی است و در صورتی که نتوان در این حوزه کاری از پیش برد، تلاش دولت این است که رویکرد اقناعی را در خصوص درخواست‌های ارسالی در پیش بگیرد.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با یادآوری اینکه بیشترین درخواست‌های رسیده در خصوص دریافت تسهیلات بوده است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما فارغ از رویکرد اقدامی، در رویکرد اقناعی این است که مخاطبان را با شرایط قانونی آشنا کرده و مجاب کنیم اما به هر حال این درخواست‌ها نیز قابل پیگیری است.

کد خبر 5985881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha