۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴

امام جمعه موقت بیرجند مطرح کرد؛

نقش شهید سلیمانی در جابه‌جایی قدرت به نفع جبهه مقاومت

نقش شهید سلیمانی در جابه‌جایی قدرت به نفع جبهه مقاومت

بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: جا به جایی قدرت به نفع اسلام و جبهه مقاومت است و کسی که این موازنه را در منطقه تغییر داد سردار شهید سلیمانی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه قرآن به مومنین هشدار می‌دهد که نباید یهود و نصارا را به عنوان دوست برگزینند و پیوند قلبی با آنان داشته باشند، بیان کرد: بیزاری از دشمنان در مکتب حضرت ابراهیم (ع) و حضرت محمد (ص) مطرح است و در مقابل دشمنان باید «أَشِدَّاء عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه هرگز منافق پیوند با ولایت ندارد، افزود: کسانی که در راه حق مجاهدت می‌کنند از سرزنش و تمسخر دیگران و به ویژه منافقان باکی ندارند و به راه خود در مسیر اسلام و حق ادامه می‌دهد.

نوفرستی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی ادامه داد: دشمن تحمل مکتب شهید سلیمانی را ندارد چرا که راه او همان راه امام حسین بن علی (ع) و تداوم نهضت عاشورا است.

دشمن تحمل زائران مزار شهید سلیمانی را ندارد

وی با تأکید بر اینکه دشمن با تمام قوا این روزها درغزه به میدان آمده است، اظهار کرد: اکنون جا به جایی قدرت به نفع اسلام و قرآن است و کسی که این موازنه را در منطقه تغییر داد سردار شهید سلیمانی بود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمن حتی تحمل زائران او در کنار مزار مطهرش در کرمان را ندارد و آنان را به خاک و خون می‌کشد، گفت: با این وجود ملت ایران با اقتدار در کنار همه این مصیبت‌ها راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهد.

نوفرستی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به هیمنه استکبار پایان داد، یادآور شد: سال جاری موضوع انتخابات را در پیش داریم که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

یک نکته درباره انتخابات

وی با اشاره به اینکه مجلس قوی به پیشرفت کشور کمک می‌کند، گفت: همه رسالت و مسئولیت داریم در این موقعیت حساس حضور پررنگ و مشارکت حداکثری داشته باشیم.

گفتنی است در پایان نماز جمعه بیرجند نمازگزاران در محکومیت حادثه تروریستی کرمان تظاهرات کردند.

کد خبر 5985925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha