۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

تنش آبی شهرهای استان کرمانشاه را در تابستان تهدید می‌کند

تنش آبی شهرهای استان کرمانشاه را در تابستان تهدید می‌کند

کرمانشاه- معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بارش باران در استان رضایت بخش نیست، گفت: تنش آبی شهرهای استان کرمانشاه را در تابستان تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، طهماسب نجفی ظهر شنبه در نشست فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان کرمانشاه با استاندار کرمانشاه که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات از شهرداران تقاضا داریم که همکاری لازم را عوامل اجرایی انتخابات داشته باشند.

وی افزود: نهضت ملی مسکن یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم برای خانه دار کردن مردم است که باید به صورت ویژه مورد توجه فرمانداران و شهرداران قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: از شهرداری‌های استان تقاضا داریم پروانه‌های ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن را طی مدت یک هفته صادر کنند.

نجفی با اشاره به کاهش بارندگی در استان کرمانشاه، بیان کرد: قرارگاه آب شرب استان کرمانشاه با توجه به شرایط به صورت هفتگی تشکیل جلسه می‌دهد و وضعیت را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم را اتخاد می‌کند.

وی ادامه داد: در بعضی شهرستان‌ها با مشکل تنش آبی مواجه ایم که باید با برنامه‌ریزی برای مدیریت منابع آب آماده شویم.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به پیش بینی صورت گرفته تابستان سختی را در پیش خواهیم داشت که برخورد با چاه‌های غیرمجاز آب باید توسط شرکت آبفا و آب منطقه‌ای استان در دستور کار قرار گیرد.

نجفی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعات اصلاح الگوی کشت محصولات کشاورزی است که نیازمندیم کشت محصولات آب بر متوقف شود و در برخی مناطق کشت دوم و سوم باید متوقف شود.

کد خبر 5986901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایران IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      2 0
      بس چرا بی خیالید چرا جلو هدر رفت آب را نمی گیرد چرا ماموری در سطح شهر برای گزارش یا تذکر یا بر خورد باجلوگیری مصرف بی رویه آب ندارید راستی کرمانشاه اداره آب دارد آب در کوچه ها روان است، چرا جلوی کسانیکه با آب شرب درخت کاری یا سبزی کاری می کنن نمی گبرید فقط شعار🇮🇷🇮🇷🇮🇷