۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

فرمانده انتظامی گیلان:

انهدام یک شرکت هرمی در چابکسر/۱۲ نفر دستگیر شدند

انهدام یک شرکت هرمی در چابکسر/۱۲ نفر دستگیر شدند

رودسر- فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۲ تن از اعضای آن در بخش چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار کرد: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچ گونه وجهه قانونی ندارد.

وی به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از روستاهای بخش چابکسر شهرستان رودسر و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی با اقدامات فنی صورت گرفته در این زمینه از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت اعضای این شرکت را در یک منزل مسکونی شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و دستگیری ۱۲ نفر از اعضای شرکت هرمی که در فضای مجازی هم تبلیغات می‌کردند، خبر داد و با اشاره به کشف ۳۷ جلد جزوه و ۱۵ حلقه لوح فشرده در مورد فعالیت و عضوگیری، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

کد خبر 5987048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد AE ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 0
      بخدا اصلا به اینا اعتماد نکنید.یا اگه تو اگهی ها و دیوار(نرم افزار) به دنبال کار میگردید. حتما قبلش پرس و جو کنید. تحقیق کنید در مورد اون کار یا کارخانه. بیشتر جوان های شهرستانی رو گول میزنند. که ما اینجا کارخانه فلان چیز هستیم و چی تولید میکنیم‌ . با جای خواب و غذا و حقوق خیلی خوب.من خودم رکب خوردم
    • محمود IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      2 0
      وقت بخیر دنبال کار هرمی میگردین ک دستکیرشون کنین تو برنامه دیوار اگهی زدناونارو جمع کنین بچه های مردم گیر نیفتن دست ایناا
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      1 0
      احسن دمتون گرم عالی بودین باید اینها را غافلگیر کنید برخورد شدید کنید هرگز طرف اینکار نرن