۱۳ آذر ۱۳۸۶، ۱۸:۳۴

نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی در کیش برپا می شود

کیش - خبرگزاری مهر: مدیرعامل منطقه آزاد کیش گفت: سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران از 20 تا 23 آذرماه سال ‌جاری در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کیش، مجید شایسته عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: در سومین نمایشگاه بین ‌المللی دریایی و دریانوردی ایران که در فضایی به وسعت 12 هزار متر مربع در کیش برگزار می‌شود، 141 شرکت داخلی و نمایندگی‌های خارجی از 16 کشور جهان آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در معرض نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: بررسی چگونگی توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی کشور، گسترش فعالیتهای دریایی، مواد مصرفی و قطعات ماشین ‌آلات و تجهیزات تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنایع دریایی و واگذاری صنایع دریایی از دولتی به بخش خصوصی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شایسته خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، دستاوردهای بنادر و کشتیرانی ساخت و تعمیر انواع شناور و قایق ساخت اسکله و تجهیزات دریایی صنایع ساحلی و فراساحلی، تجهیزات الکترونیک و مخابرات دریایی، تاسیسات دریایی، ناوبری دریایی، روانکارهای دریایی، تجهیزات بندرگاهی، تخلیه و بارگیری صنایع دفاعی و نظامی، بیمه و بازرسی، رنگ و رزین و محصولات شیمایی ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: سازمان بنادر و کشتیرانی سازمان حفاظت محیط زیست کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه صنعتی شریف، تأسیسات دریایی، شرکت پتروپارس، کشتی‌ سازی اروند، تاید واتر خاورمیانه، شرکت نفت و فلات قاره و صنایع الکترونیک ایرانی از جمله سازمان‌ها و شرکت‌های شاخص شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دریایی و دریانوردی ایران توسط مرکز توسعه تجارت کیش با همکاری انجمن مهندسی دریایی ایران و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از 20 آذرماه جاری به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی کیش برگزار می شود.

کد خبر 598749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha