۱۷ دی ۱۴۰۲، ۹:۵۷

دبیرکل انتفاضه مجلس شورای اسلامی:

اسراییل به دنبال راه اندازی جنگ‌های فرعی در منطقه است

اسراییل به دنبال راه اندازی جنگ‌های فرعی در منطقه است

قزوین- دبیرکل انتفاضه مجلس شورای اسلامی گفت: اسراییل در تلاش است تا با راه اندازی جنگ‌های فرعی در منطقه نبرد خود با حماس را به حاشیه بکشاند.

سید مجتبی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهید سلیمانی یک مکتب و اندیشه بود و هرگز نه تنها این مکتب کشته شدنی نیست بلکه روز به روز قوی‌تر شده است.

وی افزود: با نگاهی ساده به عملکرد گروه‌های مقاومت در این چند سال اگر به راحتی می‌توان متوجه شد که مقاومت امروز و بعد از ۴ سال از شهادت شهید سلیمانی به مراتب قوی‌تر از زمان حاج قاسم است.

مشاور وزیر کشور در امور فلسطین با اشاره به تهدید اخیر داعش عنوان کرد: تهدیدهای داعش یک تلاش مذبوحانه است و هرگز نمی‌تواند این تهدیدها را عملی کند اما ما نیز باید بیشتر مراقب باشیم.

وی با بیان اینکه امروز حریفی در دنیا نداریم و یقین دارم که هیچ قدرت و نظامی توان مقابله با انقلاب جمهوری اسلامی ندارد، تصریح کرد: تمام غرب امروز با یک گروه از گروه‌های طرفدار جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنند و در آن درمانده اند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین ادامه داد: جمهوری اسلامی در اوج امنیت است و قدرت خود را توسعه داده و آن را به کل منطقه تعمیم می‌دهد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان ادامه داد: حادثه تروریستی کرمان اگر توسط داعش هم صورت گرفته ماهیت آن چیزی جز یک عملیات اسرائیلی نیست.

ابطحی با بیان اینکه اسرائیل در میدان نبرد بالغ بر ۹۰ روز هیچ پیروزی به دست نیاورده و یک لحظه ابتکار عمل نداشته است، گفت: ترور سید رضی موسوی در سوریه، ترور العاروری در لبنان و جنایت کرمان در راستای فرار از شکست است.

وی عنوان کرد: آمار افرادی که در این ۹۰ روز از اسرائیل خارج شده‌اند آمار عجیبی است و گروهی که دنبال جمع کردن یهودی‌ها در به اصطلاح سرزمین موعود بودند الان دغدغه دارند که چطور ساکنان فعلی اسرائیل را حفظ کنند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که جنگ‌های فرعی دیگری در منطقه ایجاد شود تا جنگ خود با حماس فراموش شود.

وی در پایان یادآور شد: جمهوری اسلامی مبتکر میدان است و هرگز اجازه فراموش شدن موضوع فلسطین و نبرد حماس را به اسرائیل نخواهد داد.

کد خبر 5987593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha