۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۵

معاون استانداری ایلام:

دهه فجر فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت است 

دهه فجر فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت است 

ایلام-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: دهه فجر فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردهای دولت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدسبحان حسنی عصر روز یکشنبه در نشست هماهنگی برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان، ضمن اشاره به ایام الله دهه فجر، یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، گفت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) بود که با پشتیبانی مردم ولایتمدار و خداجوی کشور انقلاب اسلامی ایران به قوع پیوست.

وی در ادامه افزود: حضرت امام خمینی (ره) یک نظام سیاسی مبتنی به شریعت ناب محمدی (ص)، با اتکا به رای مردم را تشکیل داد و قانون اساسی که تدوین و به رای گذاشته شده، برگرفته از آیات قرآن است.

حسنی تاکید کرد: هدف امام راحل از تشکیل نظام اسلامی این بود که نظام اسلامی بتواند انسان را برای کمال برساند. مردم ما همچنان پایبند به نظام اسلامی و وفادار به آرمان‌های امام راحل و رهبری هستند و ابعاد این انقلاب نقاط مختلف جهان را در برگرفته است و به فضل الهی این پرچم عدل و عدالت به صاحب اصلی خود امام زمان (عج) خواهد رسید.

معاون استاندار ایلام در ادامه از تشکیل و فعالیت ۲۵ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر در استان خبر داد و گفت: ضرورت دارد برای هر چه باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر، همه کمیته‌های ۲۵ گانه با انسجام و هماهنگی برنامه‌های خود را تدوین و اجرا کنند.

وی اضافه کرد: دهه فجر فرصت مناسب برای انعکاس و بیان عملکردهای دولت در همه حوزه‌ها است که در راستا نقش کمیته‌های فرهنگی و رسانه بسیار مهم و اثرگذار است.

حسنی عنوان کرد: انسجام و نوآوری در اجرای برنامه‌های دهه فجر مدنظر قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، گفت: این واقعه جانسوز را به همه مردم ایران و خانواده این شهدا تسلیت عرض می‌کنم و ضمن اظهار همدردی با خانواده شهدا برای این عزیران علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: این اقدامات جنایتکارانه که پیامد آن کشتن انسان‌های بی‌گناه بود دامن جبهه استکبار و مستبدان عالم را خواهد گرفت که تفکر آنان مبتنی بر جهل و جهالت است.

وی تصریح کرد: نظام سلطه و صهیونیست از جاهلان و تروریست‌ها برای کشتار بی گناهان استفاده می‌کنند که به فضل خدا راه به جایی نخواهند بُرد و مردم از این اقدامات جنایتکارانه روز به روز منسجم‌تر می‌شوند.

حسنی با اشاره انسجام و اتحاد مردم یک روز پس از حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، خاطرنشان کرد: یک روز بعد از آن حادثه تروریستی در کرمان، مردم به صورت مسنجم در گلزار شهدا این شهر حضور یافتند و انشالله در ایام الله دهه فجر ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفندماه سال ۱۴۰۲ روز انتخابات مردم نیز حضور پُرشوری خواهند داشت.

امسال شعار ملی و محوری چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی "جشن ملی" "مشارکت قوی" و "آینده روشن" است.

کد خبر 5988139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha