سخنان دردناک دختر «دحدوح» در مراسم تشییع جنازه برادرش+ فیلم

سخنان دردناک دختر «دحدوح» در مراسم تشییع جنازه برادرش+ فیلم

دختر خبرنگار الجزیره در مراسم تشییع جنازه برادر خبرنگار خود سخنان دردناکی را به زبان آورد که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس الاخباریه، مراسم تشییع جنازه و به خاکسپاری حمزه الدحدوح پسر وایل الدحدوح خبرنگار الجزیره در غزه برگزار شد.

فیلمی تاثربرانگیز از این مراسم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده که سخنان دختر الدوحدوح را در بر گرفته است.

در این فیلم دختر خبرنگار الجزیره با لحنی آکنده از حزن و اندوه و در میان گریه شدید خطاب به پدر خود می‌گوید: بمان برایمان بابا که جز تو برایمان کسی نمانده است.

گفتنی است روز جاری در جریان بمباران غرب خان‌یونس در جنوب نوار غزه، حمزه الدحدوح پسر وایل الدحدوح خبرنگار الجزیره به همراه همکار خود مصطفی ثریا به شهادت رسید. حمزه الدحدوح نیز همچون پدر خود از خبرنگاران حاضر در غزه بود.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی سوم آبان‌ماه نیز منزل «وایل الدحدوح» خبرنگار الجزیره را در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه هدف قرار داد و همسر و ۲ فرزند دختر و پسر وی را به شهادت رساند.

طی روز جاری ۳ تن از خبرنگاران حاضر در غزه در جریان حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیده‌اند. بر این اساس شمار شهیدان خبرنگار غزه از آغاز حمله‌های رژیم صهیونیستی به این باریکه در هفتم اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۱۱۰ نفر می‌رسد.

کد خبر 5988289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناهیده AE ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      آخه چقدر غم خدایا