۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

حسن الحیدوس:

هدف ما شاد کردن هواداران و کسب نتایج خوب در جام ملت‌هاست

هدف ما شاد کردن هواداران و کسب نتایج خوب در جام ملت‌هاست

کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر با اشاره به میزبان بودن در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: هدف ما خوشحالی هواداران قطری با کسب بهترین نتایج است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم قطر در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در گروه اول با لبنان، چین و تاجیکستان همگروه است. این رقابت‌های با برگزاری بازی قطر مقابل لبنان در ۲۲ دی ماه رسماً آغاز خواهد شد تا ماجراجویی تیم‌ها برای دور جدید آغاز شود.

حسن الحیدوس کاپیتان تیم ملی فوتبال قطر در خصوص قهرمانی این کشور در جام ملت‌های ۲۰۱۹ اظهار داشت: مطمئناً بزرگترین دستاوردی که در دوران حرفه‌ای به دست آورده‌ام، کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود. لحظه قهرمانی نمی‌تواند تنها برای اولین بار رقم بخورد و تمام شود، این اتفاق فراموش نمی‌شود در ذهن‌ها باقی می‌ماند.

این بازیکن که پس از حضور قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱، استرالیا ۲۰۱۵ و امارات ۲۰۱۹ برای چهارمین بار متوالی برای حضور در فینال جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر تمام تلاش ما بر این است که تمرکز خود را حفظ کنیم. هدف ما این است که بتوانیم در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا که میزبان هستیم مقابل هواداران به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی قطر که با ۱۷۵ بازی بین المللی در صدر فهرست بازیکنان این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار گرفته است در خصوص هدف تیم ملی قطر در این مسابقات گفت: ما می‌خواهیم گام به گام در بازی‌های مرحله گروهی با کسب امتیازهای بیشتر به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم. بازی افتتاحیه این دوره از رقابت‌ها هم بین تیم قطر و لبنان است که امیدوارم شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

ملی پوش تیم فوتبال قطر با ابراز امیدواری نسبت به کسب نتیجه خوب افزود: الحیدوس ابراز امیدواری کرد که پس از اینکه قهرمان آسیا توانست آنها را در فینال دوره گذشته با سه گل سه بر یک شکست دهد، دوباره به مصاف تیم ژاپنی برود.

حسن الحیدوس در پایان گفت: بزرگترین هدف خوشحالی هواداران قطری است که امیدواریم در طول مسابقات از این تیم حمایت کنند و در کنار تیم باشند. حمایت آنها برای کسب نتایج مطلوب و دفاع بسیار مهم است.

کد خبر 5988498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha