آشوب در اراضی اشغالی/ معترضان ورودی اصلی «کنست» را بستند+ فیلم

آشوب در اراضی اشغالی/ معترضان ورودی اصلی «کنست» را بستند+ فیلم

مخالفان کابینه نتانیاهو، با مسدود کردن مسیر اصلی منتهی به پارلمان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، برگزاری انتخابات زودهنگام و امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین را خواستار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شهرک‌نشینان ورودی اصلی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) را مسدود کرده و برگزاری انتخابات زودهنگام و تغییر کابینه نتانیاهو را خواستار شدند.

بر اساس گزارش منابع رسانه‌ای، معترضان مخالف کابینه نتانیاهو، مسیرهای منتهی به کنست را در قدس اشغالی بستند.

این منابع افزودند معترضان که بیشتر آنها اعضای خانواده‌های اسرای اسرائیلی در نوار غزه هستند، علاوه بر اجرای انتخابات زودهنگام، امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین را خواستار شدند.

این اعتراضات در حالی صورت می‌گیرد که انتقادها در محافل صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اشغالگر به‌دلیل ناکامی وی در مدیریت جنگ غزه و ناتوانی در بازگرداندن اسرای اسرائیلی که توسط مقاومت فلسطین در نوار غزه نگهداری می‌شوند، افزایش یافته است.

نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که شهرک‌نشینان صهیونیست اعتماد به نتانیاهو را از دست داده‌اند و بیشتر آنها از برگزاری انتخابات جدید بلافاصله پس از متوقف کردن جنگ در غزه حمایت می‌کنند.

از طرف دیگر، نتانیاهو همچنان اصرار دارد که در نخست‌وزیری باقی بماند. او طی سخنانی در واکنش به احتمال استعفایش گفت که «تنها دغدغه اصلی او این است که چگونه می‌توان از شر حماس در غزه خلاص شد». نتانیاهو همچنین اذعان کرد که «جنگ غزه ماه‌ها ادامه خواهد داشت» و این نشان‌دهنده شکست او در دستیابی به اهداف این جنگ است.

کد خبر 5988512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک ایرانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      عقلا دررژیم صهیونیستی خفه خون گرفتند،یک دیوانه پیدانمیشه به این نتاناهوی احمق بگه:هدف ازاین همه کشتارچیه؟ شما که مسلّم بجایی نمیرسید،این همه کشتاروادامه ی آن چرا؟شما باختیدودرجنگ شکست خوردیدپس ادامه چرا؟؟!!@@!.