بمباران منطقه‌های مختلف نوار غزه ادامه دارد

بمباران منطقه‌های مختلف نوار غزه ادامه دارد

همزمان با تداوم حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه شمار شهیدان، زخمی‌ها و مفقودان این باریکه در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان منطقه‌های مختلف نوار غزه را به صورت وحشیانه هدف قرار می‌دهد.

در بمباران منزلی مسکونی در منطقه البصه در دیرالبلاح واقع در مرکز نوار غزه ۴ فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

یک فلسطینی نیز در حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک بیت حانون در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که پیکر ۹ فلسطینی که در حمله رژیم صهیونیستی به شهر غزه به شهادت رسیدند به بیمارستان شفا منتقل شده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵ شهید و زخمی حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه به بیمارستان شهدا الاقصی در دیرالبلح منتقل شده است.

همچنین یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه را به شدت گلوله‌باران می‌کند و درگیری‌های شدیدی در این منطقه میان مبارزان فلسطین و نظامیان صهیونیست در جریان است.

بمباران هوایی منطقه‌های مختلف خان‌یونس از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز ادامه دارد و ارتش این رژیم با هدف قرار دادن منطقه «قیزان النجار» تلاش می‌کند به سوی آن پیشروی کند.

اردوگاه‌های المغازی، البریج و النصیرات در مرکز نوار غزه نیز با بمباران پیاپی از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مواجه هستند و آپارتمان‎‌های مسکونی و اردوگاه‌های آوارگان در منطقه مرکزی نوار غزه به شدت بمباران می‌شود.

کد خبر 5989201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha