۱۴ آذر ۱۳۸۶، ۹:۰۵

حاشیه های شورای شهر؛ جلسه شورای شهر تحت تاثیر حضور رویانیان/ مزاح رئیس با هاشمی ها

حاشیه های شورای شهر؛ جلسه شورای شهر تحت تاثیر حضور رویانیان/ مزاح رئیس با هاشمی ها

جلسه امروز شورای شهر تهران تحت تاثیر حضور سردار رویانیان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور قرار داشت.

به گزارش خبرنگار مهر حضور سردار رویانیان و صحبت های وی به حدی جلسه امروز شورا را تحت تاثیر خود قرار داده بود که به محض خارج شدن او از صحن علنی ، تقریبا همه خبرنگاران حاضر را هم به دنبال خود به خارج از صحن کشاند.

در این بین البته صحبت های رئیس راهور ناجا نیز در نوع خود جالب توجه بود.

وی در قسمتی ازصحبت هایش به مزاح همه مشکلات را تقصیر هاشمی ها دانست و گفت: « ما در راهنمایی و رانندگی چند هاشمی داریم، معاون وزیر کشورهم هاشمی است و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری هم هاشمی است» و البته خوش و بش رویانیان با فرمانده سابق خود یعنی تشکری هاشمی، معاون فعلی شهردار تهران در نوع خود مورد توجه بود که در این بین مهدی چمران رئیس شورای شهر هم گفت: باید هاشمی ها را به اردن  هاشمی بفرستیم تا همه مشکلات حل شود.

رویانیان با اشاره به اختلاف نظرها در حوزه حمل و نقل و ترافیک خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه مال مردها است پس از نیم نگاهی به اعضای خانم شورا افزود: البته در بین خانم های بزرگ هم اختلاف سلیقه موجود است و خانم های بزرگی در شورای شهر حضور دارند.

وی همچنین در ادامه افزود: من نمی خواهم از شهرداری دفاع کنم و نمی خواهم از کس دیگری هم دفاع کنم من فقط می خواهم حرف خودم را بزنم.

رئیس راهور ناجا در ادامه گفت: پلیس یک پاسبان است، پشت سرش هم چشم ندارد و در بقل هم چشم ندارد و تنها مانند مردم عادی در جلو دو چشم دارد و بس و اگر بخواهیم از پلیس به عنوان دیوار گوشتی استفاده می کنیم . پلیس را بی خاصیت کرده ایم.

صحبت های رئیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به اینجا ختم نشد و او اضافه کرد: کسی که 8 ساعت در روز در شهر می ایستد آنقدر سرب می خورد که دیگر پس از 8 ساعت گیج می زند.

وی همچنین در جریان پیشنهاد خود جهت تشکیل کمیته اضطراری ساماندهی ترافیک تهران ، مهندسی ترافیک را کند و خوب  عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر جلسه امروز حاشیه های دیگری نیز داشت که ذکر آنها می تواند مفید باشد.

در جلسه امروز شورا خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر و حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران شهرداری شهر در طول جلسه غایب بودند که در این بین سخنگوی شورا گویی کسالت دارد و رئیس کمیسیون عمران هم جهت شرکت در کنفرانس زلزله به خارج از کشور سفر کرده است.

همچنین درجلسه امروز شورا، هادی ساعی پس از مدتی غیبت و پس از کسب سهمیه المپیک حضور داشت و قول دادن شرینی به علت  کسب سهمیه به چند تن از حاضران در جلسه را داد.

نکته دیگر آنکه در جلسه امروز حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به جای نشستن در صندلی همیشگی خود، بر روی صندلی حمزه شکیب و کنار حبیب کاشانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نشسته بود.

کد خبر 598928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha