۱۹ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۳

دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی:

بیش از ۵۸۰ ایده و اقدام مردم خراسان شمالی در «شهریاران» ثبت شد

بیش از ۵۸۰ ایده و اقدام مردم خراسان شمالی در «شهریاران» ثبت شد

بجنورد_ دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت گفت: مردم استان بالغ بر ۵۸۰ ایده و اقدام را در سامانه شهریاران ثبت کردند.

حمید نظریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پویش شهریاران به صورت کشوری اظهار کرد: این پویش به جهت ثبت ایده‌ها و اقدامات مردم کشور در راستای مردمی سازی دولت از ابتدای آذرماه آغاز شد.

دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی دولت به مشارکت مردم استان در این طرح اشاره کرد و گفت: ۵۸۶ ایده و اقدام در این سامانه از سوی مردم استان ثبت شده که از این تعداد ۳۵۰ مورد ایده و ۲۳۶ اقدام مردمی را شامل می‌شود.

وی به تفکیک میزان مشارکت مردم استان را مطرح کرد و افزود: شهرستان‌های شیروان، بجنورد و گرمه به ترتیب با ۱۹۷ مورد، ۱۴۰ مورد و ۸۵ مورد ایده و اقدام بیشترین مشارکت و شهرستان مانه و سملقان نیز فقط با ۷ مورد ثبت ایده و اقدام در انتهای جدول مشارکت استان قرار گرفته است.

نظریان همچنین از مرحله دوم این طرح ویژه نوجوانان خبر داد و گفت: ایده‌های نوجوانان ویژه دانش آموزان دوره‌های متوسطه اول و دوم از ابتدای دی ماه در سامانه شهریاران و نورینو در حال دریافت و بارگذاری است.

وی از ثبت بیش از ۸۵۰ ایده و اقدام در این مرحله خبر داد و افزود: نوجوانان هم استانی تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند تا ایده‌ها و نظرات و همچنین اقدامات خود در راستای مردمی سازی اداره کشور، استان، شهر و محلات را در سامانه مربوطه ثبت کنند.

کد خبر 5989409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha