حماس با موشک‌باران تل‌آویو ثابت کرد که جنگ هنوز تمام نشده است

حماس با موشک‌باران تل‌آویو ثابت کرد که جنگ هنوز تمام نشده است

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به حملات گسترده موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو در نود و چهارمین روز تجاوز به نوار غزه واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که حماس با حملات گسترده به تل آویو با موشک‌های کوتاه برد از شهر رفح در جنوب نوار غزه به ما یادآوری کرد که جنگ هنوز به پایان نرسیده است.

این رسانه‌ها همچنین با اشاره به تشدید حملات حزب الله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی اذعان کردند: هیچ پیروزی‌ای برای ما وجود ندارد و اسرائیل برای گشودن جبهه جنگ در منطقه شمالی آمادگی ندارد.

اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی به توان جنبش حماس برای ادامه جنگ در حالی است که ارتش اشغالگر صبح امروز به کشته شدن چهار نظامی و افسر خود و زخمی شدن شش نظامی دیگر در تازه‌ترین دور نبردها در جنوب نوار غزه اعتراف کرد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) دوشنبه شب اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های اشغالگران صهیونیست در حق غیرنظامیان فلسطینی در غزه، تل‌آویو را موشک‌باران کرده است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که حدود ۸ موشک به سوی منطقه‌های اشغالی «گوش دان» و «هشویله» در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده، ۵ موشک هم به منطقه‌های مرکزی اراضی اشغالی اصابت کرده و آژیر هشدار نیز در ۳۷ منطقه به صدا درآمده است.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که در نتیجه این حمله موشکی، آژیر هشدار در تل‌آویو و نزدیک به ۲۰ شهرک صهیونیستی دیگر در جنوب آن به صدا درآمده است.

این حمله موشکی در نود و چهارمین روز جنگ غزه حاکی از آن است که اقدامات رژیم صهیونیستی برای کاهش توانمندی‌های مقاومت فلسطین راه به جایی نبرده و پس از گذشت بیش از ۳ ماه از جنگ، مقاومت فلسطین همچنان می‌تواند اراضی اشغالی را هدف حمله‌های موشکی قرار دهد.

کد خبر 5989464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha