۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

اطلس گردشگری ورزش اردبیل رونمایی می‌شود

اطلس گردشگری ورزش اردبیل رونمایی می‌شود

اردبیل- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در راستای معرفی ظرفیت‌های ورزش اردبیل، اطلس گردشگری ورزشی استان تدوین می‌شود.

محمدعلی پهناور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تدوین اطلس گردشگری ورزشی استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در راستای معرفی ظرفیت‌های ورزشی استان و برای میزبانی از تیم‌های ملی و باشگاهی در رشته‌های مختلف ورزشی، اطلس گردشگری ورزش استان اردبیل به صورت تخصصی تدوین خواهد شد.

وی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های قابل توجهی دارد و با طراحی آمایش سرزمینی و ایجاد بسترهای مناسب نسبت به ظرفیت ورزش شهرستان‌ها، از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه در دیدار وزیر ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و تاکید نماینده ولی فقیه به توریسم ورزشی و برگزاری مسابقات جهانی و بین‌المللی گفت: برای این موضوع نیاز است تا ظرفیت‌های ورزشی در تمامی رشته‌ها به صورت ویژه و تخصصی احصا شده و در یک پکیج کامل برای تمام فدراسیون‌های مربوطه ارسال و برای میزبانی و برگزاری مسابقات اقدامات لازم انجام گیرد.

پهناور افزود: نشان جام صفوی رونمایی و به تأیید و امضای وزیر ورزش و جوانان هم رسید که بر همین اساس برگزاری مسابقات مهم ورزشی در سطوح ملی، بین‌المللی و جهانی با نام «جام صفوی» از سال ۱۴۰۳ در استان شروع خواهد شد.

کد خبر 5990823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha