۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

رییس شورای هیات‎های مذهبی کشور مطرح کرد؛

نقش موثر هیات‎های مذهبی در تبیین جوانی جمعیت

نقش موثر هیات‎های مذهبی در تبیین جوانی جمعیت

نکا- رییس شورای هیات‎های مذهبی کشور گفت: هیات‎های مذهبی می توانند نقش موثر و مثبتی در تبیین جوانی جمعیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی علمی بعدازظهر چهارشنبه در نشست تخصصی رؤسای شورای هیأت مذهبی مازندران با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی کارکردهای مختلفی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی دارند، افزود: هیأت در طول این سال‌ها به ویژه روزهای سخت کرونایی و اقتصادی و معیشتی در کنار مردم ایفای نقش کردند.

وی افزود: بحث توجه به جمعیت و عدم تمرکز در این مسئله مهم، می‌تواند ضربه‌های جبران ناپذیری به کشور و ملت وارد کند و هیأت مذهبی می‌توانند با تبیین صحیح نقش جوانی جمعیت در پیشرفت کشور مؤثر باشند.

محمدعلی باقری رئیس شورای هیأت‌های مذهبی مازندران نیز گفت: توجه به بحث توانمندی شورای هیأت‌های مذهبی شهرهای استان در مباحث مرتبط با جهاد تبیین از اهداف برگزاری نشست‌های تخصصی است.

وی افزود: بروز رسانی اطلاعات و افزایش آگاهی مسائل روز برای هیأت‌های مذهبی به عنوان کانون جهاد تبیین لازم و ضروری است.

توجه هیأت مذهبی به اعتکاف

وی توجه هیأت‌های مذهبی به مسئله اعتکاف و دهه مبارکه فجر و همچنین ایجاد زمینه‌های شور انتخاباتی و لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را مساله مهم برشمرد.

مرتضی رمضانی فرماندار نکا نیز با اشاره به فرمایش و سخنان مقام معظم رهبری به عنوان حکیم انقلاب افزود: فرمایشات معظم له مسیر و راه را برای همه ما مشخص می‌کند و فرصتی است که باید از آن بهره برد.

وی با اظهار اینکه امروز جهاد تبیین که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، نقشه راه است، افزود: دشمن از اجتماعات مذهبی ملت ما می ترسد و نمونه آن توحشی است که در حادثه تروریستی کرمان از خود نشان داد.

فرماندار نکا یادآور شد: امروز تجمعات مردمی در مراسم مذهبی از موشک برای دشمن خطرناک‌تر بوده و انتخابات عرصه مهمی است و حضور در انتخابات در پیشرفت و عزت کشور و ملت اثر مستقیم دارد.

کد خبر 5991110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha