۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا -قطر

ورزشگاه لوسیل قطر آماده دیدار افتتاحیه شد

ورزشگاه لوسیل قطر آماده دیدار افتتاحیه شد

تیم های ملی فوتبال قطر و لبنان فردا جمعه ۲۲ دی در ورزشگاه لوسیل دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار افتتاحیه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شامگاه فردا جمعه ۲۲ دی و از ساعت ۱۹:۳۰ با دیدار تیم‌های ملی قطر و لبنان آغاز در ورزشگاه لوسیل آغاز می‌شود. سایت «thenewkhalij» خبر از آمادگی کامل این ورزشگاه برای دیدار افتتاحیه داد.

این سایت در ادامه خبر خود آورده است: ورزشگاه لوسیل شامل یک منطقه برای هواداران است که به آنها امکان می‌دهد تا از انواع رویدادها و فعالیت‌های فرهنگی و سرگرمی که در حاشیه مسابقات برگزار می‌شود، لذت ببرند. به هواداران توصیه می‌شود که برای دیدار افتتاحیه زود تر به ورزشگاه لوسیل بروند و درب‌های ورزشگاه از ساعت ۱۴:۳۰ باز می‌شود.

همچنین با بلیت‌های بازی در نسخه دیجیتالی قابل رؤیت است و نیاز به هیا کارت برای ورود به ورزشگاه‌ها در طول برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا نیست. همچنین چندین گروه از داوطلبان برای کمک و راهنمایی به هواداران در ورزشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

علاوه بر این نزدیک ترین ایستگاه مترو به ورزشگاه لوسیل در فاصله ۱۰ دقیقه ایجاد شده تا هواداران مشکلی برای رفت و آمد نداشته باشند.

لازم به ذکر است که تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام ملت های آسیا و با تیم های فلسطین، هنگ کنگ و امارات متحده عربی همگروه است و اولین بازی ایران شامگاه یکشنبه ۲۴ دی و از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه اجوکیشن سیتی رو در روی فلسطین برگزار خواهد شد.

کد خبر 5991508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha