۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

لیگ برتر والیبال بانوان؛

پیروزی ذوب‌آهنی‌ها برابر تیم والیبال بانوان پیکان

پیروزی ذوب‌آهنی‌ها برابر تیم والیبال بانوان پیکان

تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر زنان موفق به شکست پیکان تهران شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه ۲۲ دی) با سه دیدار در شهرهای رفسنجان و تهران (دو مسابقه) پیگیری می‌شود.

در سی‌ویکمین دیدار لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۲ تیم پیکان تهران در سالن فدراسیون والیبال میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود. دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و ذوبی‌ها با شکست میزبان به چهارمین برد فصل خود دست یافتند.

شاگردان پدیده بلوری‌زاده در تیم پیکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را به نماینده اصفهان واگذار کردند تا هشتمین ناکامی فصل خود را تجربه کنند.

ذوب‌آهن اصفهان به رغم این پیروزی با چهار برد برد و ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم باقی ماند، اما امیدش برای صعود به مرحله پلی‌آف بسیار زیاد شد.

تیم پیکان در دیدار رفت سه بر دو مغلوب ذوب‌آهن شد و یک امتیاز در خانه حریف گرفت، اما در دیدار برگشت به رغم میزبانی در سه ست متوالی مغلوب شد تا هیچ امتیازی کسب نکند. مهین مؤمن و اکرم ابوالقاسم به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری، بر این دیدار نظارت داشتند. فرحناز قویدل و سارا زهدی نیز داروان اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۸۶ دقیقه طول کشید و ۱۰۰ تماشاگر داشت.

کد خبر 5992224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha