۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

امام جمعه سنندج:

تحقق مهار تورم و رونق تولید نیازمند برنامه‌ریزی جدی مسوولان است

تحقق مهار تورم و رونق تولید نیازمند برنامه‌ریزی جدی مسوولان است

سنندج_امام جمعه سنندج گفت: تحقق مهار تورم و رونق تولید در شرایط کنونی که مردم قدرت خرید را از دست داده‌اند به برنامه‌ریزی جدی مسوولان و متولیان امر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج اظهار کرد: خدمتگزاری صادقانه و جهادی به مردم موجب شایستگی و محبوبیت مسؤولان می‌شود و رفع مشکلات را ممکن می‌سازد،

وی با بیان اینکه توسعه، عمران و آبادانی با خدمت جهادی مسیر می‌شود، افزود: اقتصاد قوی نیازمند تلاش دلسوزانه روحیه جهادی است و تحقق مهار تورم و رونق تولید در شرایط کنونی که مردم قدرت خرید را از دست داده‌اند به برنامه‌ریزی جدی مسؤولان و متولیان امر نیاز دارد.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: گرانی کالاها قدرت خرید را از مردم به ویژه قشر ضعیف گرفته است و باید حمایت از تولید و رفع مشکلات مردم اولویت مسؤولان باشد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه مطالبه اصلی مردم رشد تولید و مهار تورم است، گفت: باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های داخلی و استفاده از توان نخبگان مسیر تحقق این مطالبه فراهم شود.

وی ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در فلسطین تصریح کرد: امروز وجدان بشریت بیدار شده و دنیای اسلام نیز به پشتیبانی ایران آمده تا یکصدا هر گونه کشت و کشتار و ریختن خون کودکان و زنان مظلوم در غزه را محکوم کنند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزع خلاف وجدان بشریت و انسانیت و دین اسلام است چرا که منجر به شهادت ۲۳ هزار نفر در غزه و ۱۱۳ نفر خبرنگار و مجروح شدن ۶۰ هزار نفر شده است و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کودک در غزه دست و پاهایشان را از دست داده‌اند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه دشمنان از صدر اسلام تاکنون با دین الهی در ستیز بودند، یادآور شد: این دشمنی کفر با حق مربوط به تمام ادیان الهی بوده است و با وجود تمام دشمنی‌های دشمنان اسلام و تمام ادیان الهی بر دشمنان خود پیروز بوده و این به واسطه قدرت الهی است.

وی رسالت تمام پیامبران الهی از آدم تا خاتم را هدایت انسان‌ها به سوی حق و حقیقت خواند و اعلام کرد: پیامبران در برابر ظلم و ستم مبارزه کرده‌اند و سرگذشت سراسر درس آنان امروز در کتاب آسمانی مسلمانان قابل درک است.

کد خبر 5992371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha