۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

رییس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان کاشان:

اعضای نظارت در انتخابات به هیچ عنوان حق دخالت در اجرا ندارند

اعضای نظارت در انتخابات به هیچ عنوان حق دخالت در اجرا ندارند

کاشان - رییس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان کاشان گفت: اعضای نظارت در انتخابات به هیچ عنوان حق دخالت در اجرا ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی پیش از ظهر جمعه در جمع ناظران انتخابات شهرستان کاشان اظهار داشت: انتخابات یک موضوع صرفاً سیاسی نیست.

وی با اشاره به اینکه برای انتخابات باید خودمان را هزینه کنیم، ابراز داشت: برای این موضوع مهم باید برای آن اعتبار گذاشت.

رییس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان کاشان با بیان اینکه مدیران و مسؤولین کشور باید در راستای مشارکت حداکثری حرکت کنند، تصریح کرد: در موضوع انتخابات دشمن هم بیکار نیست و مدام در رسانه‌های خود در حال شبهه افکنی است.

وی با اشاره به اینکه باید به شبهات دشمن پاسخ داده شود، گفت: انقلابی که با حضور پرشور و گسترده مردم شکل گرفته است باید مراقب آن بود.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی با اشاره به گذشته مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: در طول بیش از چهار دهه گذشته دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن نتوانسته مقاومت مردم را متزلزل کند چراکه مردم ایران با انقلاب خود ثابت کردند که در مقابل همه ظلم ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به برخی از سخنان ناامیدکننده توسط افراد که عمداً و یا سهواً مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کنند، گفت: این افراد از اسلام و آموزه‌های دینی و ملی هیچ نصیبی نبرده‌اند.

رییس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان کاشان افزود: اعضای نظارت در انتخابات به هیچ عنوان حق دخالت در اجرا ندارند چراکه این موضوع خلاف قانون است.

وی با اشاره به اینکه نباید سخنان و فتوای صریح رهبر را نادیده گرفت، تاکید کرد: عده‌ای ادعای ولایت‌مداری دارند در حالی که رفتار و گفتار آنها خلاف سخنان و آموزه‌های رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین بصیرتی با اشاره به برخی از اخبار منطقه گفت: اسرائیل امروز دچار شکست سنگینی شده است و از این رو این رژیم جعلی و هم پیمان‌های آنها جنگ را به یمن کشانده‌اند که با پاسخ کوبنده مردم این کشور روبرو خواهند شد.

کد خبر 5992374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha