۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

امام جمعه عالی‌شهر:

امنیت و رونق اقتصادی در سایه حضور مردم در انتخابات ایجاد می‌شود

امنیت و رونق اقتصادی در سایه حضور مردم در انتخابات ایجاد می‌شود

بوشهر- امام جمعه عالی‌شهر گفت: امنیت پایدار و رونق اقتصادی در سایه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عالی‌شهر اظهار داشت: ماه رجب ماه بسیار بزرگی است و فرصت بسیار مهمی برای ما فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: به فرموده پیامبر (ص) ماه ریزش رحمت الهی بر بندگان و ماه استغفار و توبه است، گناهانی که ما مرتکب می‌شویم عواقبی در دنیا برای ما دارد که با توبه و بازگشت به سمت خدا می‌توانیم رحمت خدا را جلب کنیم.

امام جمعه عالی‌شهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با مردم قم داشتند نکات مهمی را متذکر شدند؛ ایشان نقش مردم و قدرت مردم را در خلق حماسه‌های بزرگ بیان کردند؛ چیزی که امروز ما با چشم خود می‌بینیم این است که حضور مردم در صحنه چقدر قدرت می‌آفریند.

وی ادامه داد: در غزه جمعیتی اندک در یک وجب زمین توانسته است برابر قدرتی مثل آمریکا و از رژیم صهیونیستی پیروز شود صد روز مقاومت، دشمن را به ذلت کشانده و به هیچکدام از اهدافشان نرسیده‌اند و هر روز شکست بیشتری متحمل‌تر می‌شود و به عقب نشینی روی آورده‌اند و قطعاً پیروز میدان مردم مقاوم فلسطین هستند که هر روز سرحال‌تر آماده‌تر و سرزنده‌تر می‌شود.

حمیدی‌نژاد افزود: همچنین در یمن یک گروه کوچک که حدود ۸ سال قبل ائتلاف دشمنان اسلام با سردمداری آل سعود بنا داشت ظرف یک هفته یمن را فتح کنند اما مقاومت یمن این همه سال دوام آورد و روز به روز قوی‌تر شد به حدی که امروز ابرقدرت دنیا از کشورهای دیگر التماس می‌کند که برای کنترل این گروه کوچک به او کمک کنند اما موفق نمی‌شود.

وی تاکید کرد: یمنی‌ها بدون کمک دیگران به کشتی آمریکایی حمله می‌کنند و هیچ ترسی هم از عواقب آن ندارند وقتی که دیشب آمریکا و انگلیس به یمن حمله کردند بزرگترین حماقت تاریخ را مرتکب شدند زیرا مقاومت یمن مجوز حملات گسترده و پشیمان کننده را به آمریکا و انگلیس دریافت کرد و قطعاً آمریکا و دیگر یارانش از این حملات پشیمان خواهند شد این‌ها گوشه‌ای از قدرت مردم است حضور مردم در صحنه برای نظام قدرت درست می‌کند.

امام جمعه عالی‌شهر خاطرنشان کرد: سیاست امام که برگرفته از سیاست امام زمان (عج) است تشویق به حضور مردم در صحنه و واگذاری کارها به مردم است اما دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی همواره تلاش می‌کنند مردم را از صحنه خارج کنند. با ناامید کردن مردم با بی‌اعتماد کردن مردم و بی‌ایمان کردن مردم و همچنین با ایجاد اختلاف و دو قطبی کردن جامعه در مواقعی هم با ترساندن مردم از قدرت‌هایش سعی از بیرون بردن مردم از صحنه را دارند.

وی افزود: دشمنان با بزرگنمایی بعضی از مشکلات اقتصادی می‌خواهند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند در حالی که خیلی از مشکلات اقتصادی به خاطر حضور نداشتن مردم درصحنه ایجاد می‌شود.

وی گفت: مهم‌ترین خاصیت حضور مردم در انتخابات قدرت پیدا کردن ایران و جمهوری اسلامی است که نفع آن به همه ملت ایران می‌رسد امنیت پایدار در سایه حضور مردم در انتخابات ایجاد می‌شود رونق اقتصادی در اثر حضور پرشور در انتخابات ایجاد می‌شود.

کد خبر 5992387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha