۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

اجرای ۴۱ پروژه تعمیرات نیروگاهی به ظرفیت ۸۶۰۰ مگاوات

اجرای ۴۱ پروژه تعمیرات نیروگاهی به ظرفیت ۸۶۰۰ مگاوات

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران از فعالیت این مجموعه در ۴۱ پروژه تعمیراتی و پشتیبانی فنی و مهندسی نیروگاهی به ظرفیت هشت هزار و ۶۷۲ مگاوات در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مرادی افزود: هر ساله و پس از گذر از پیک مصرف برق تابستان، تقویت واحدهای نیروگاهی از محل تعمیرات و ارتقای آمادگی آنان مهم‌ترین برنامه صنعت برق حرارتی کشور است.

وی ادامه داد: امسال با توجه به کاهش شدید نزولات جوی و به تبع آن شروع زود هنگام پیک مصرف برق در سال آینده، تعمیرات و تقویت آمادگی نیروگاه‌های کشور با تمرکز و جدیت مضاعفی دنبال می‌شود. از این رو این شرکت به عنوان متولی بخش غالبی از تعمیرات و آماده‌سازی مولدهای کشور نیز در امتداد همین رسالت، تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با اشاره به فعالیت این مجموعه در ۴۱ پروژه تعمیراتی و پشتیبانی فنی و مهندسی نیروگاهی به ظرفیت هشت هزار و ۶۷۲ مگاوات در نقاط کشور، اضافه کرد: این فعالیت‌ها در قالب برنامه تقویت آمادگی و ارتقای توان نیروگاهی کشور سیاستگذاری شده و توسط این شرکت به صورت بی‌وقفه در حال اجرا است.

مرادی به فعالیت شبانه‌روزی کارگروه‌های تخصصی این شرکت در نیروگاه‌های مبدا و کارگاه‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: به اعتبار اعتماد صنعت نیروگاهی به دانش و توان کارکنان متخصص شرکت، هم اکنون پروژه‌ای مهمی در راستای ارتقای آمادگی و رفع موانع فنی تولید در نیروگاه‌های کشور نظیر نیروگاه سیکل‌ترکیبی یزد، شازند، ایرانشهر، شریعتی، شهید رجایی، شهید منتظری، شیروان و ده‌ها نیروگاه مهم کشور و همچنین پست‌های برق منطقه‌ای تهران و خوزستان در حال انجام است.
وی در پایان تاکید کرد: شرکت تعمیرات نیروگاهی با برخورداری تجربه، توان تخصصی و ظرفیت‌های بالای سخت‌افزاری و نرم افزاری در تلاش برای رفع چالش‌های فنی و پایداری تولید نیروگاه‌های کشور است.

کد خبر 5993130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha