۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۹

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود استفاده می‌کند

دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود استفاده می‌کند

بندرعباس - مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود بهره می‌برد، باید در ایجاد و حفظ این ارتباط بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر،حجت‌الاسلام محمدتقی سیفایی در نشست با بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان با اشاره به آیه ۴۶ سوره سباء، گفت: آیۀ شریفۀ «قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَةٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی‌ وَ فُرادی‌» تأکید بر جهاد در راه خدا دارد، البته این مسیر فراز و نشیب‌های فراوانی داشته است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در این مسیر باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، افزود: امام راحل حزب تشکیل نداد اما در عرصه انقلاب اسلامی، پرچمی برافراشت و افراد گرد آن آمدند و از هواداران امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران شد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی همچنین گفت: اولین درسی که امام راحل به همگان آموخت این بود که نگاه به انقلاب اسلامی از چهار دیواری به سمت و سوی جهان سوق دهیم.

حجت‌الاسلام سیفایی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین درحال حاضر، شیعیان عالم نه تنها یک فرقه نیست بلکه پدری می‌کند و حافظ دینداری کل امت است. وی از زنان فلسطینی به عنوان نماد مقاومت یاد و تصریح کرد: اینان از زمان شروع عملیات طوفان الأقصی تا کنون، هرگز ابراز خستگی و نا امیدی نکرده و نخواهند کرد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اذعان داشت: امروز امت اسلامی خانواده پیغمبر (ص) است و در این خانه باید حریم ایشان حفظ شود، امروز شیعیان در لبنان، یمن، سوریه و … با کفر می‌جنگد و به کمک مسلمانان شتافته‌اند.

سیفایی با تأکید بر یافتن راهکار جهت رفع مشکلات موجود در جامعه کنونی گفت: برای ما، پیروان شیعه و اهل سنت یکسان هستند و هر کدام با مشکل مواجه شوند، تحت تأثیر قرار می‌گیریم.

وی تأکید کرد: پیروان دو مذهب شیعه و اهل سنت می‌بایست ارتباط تنگاتنگی با همدیگر برقرار کنند و در حفظ این رابطه بکوشند چراکه دشمن از فاصله بین این دو مذهب، به نفع خود بهره می‌برد.

کد خبر 5993492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha