۲۴ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

دادستان اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت همکاری مردم اردبیل با ناوگان برف‌روبی در شرایط بحرانی

ضرورت همکاری مردم اردبیل با ناوگان برف‌روبی در شرایط بحرانی

اردبیل - دادستان انقلاب و عمومی مرکز اردبیل گفت: شهروندان استان اردبیل همکاری لازم و شایسته با ناوگان برف‌روبی برای برون‌رفت از بحران برفی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال آفاقی عصر یکشنبه در بازدید از وضعیت برف‌روبی سطح شهر با اشاره به قرار گرفتن مرکز استان در وضعیت قرمز و بارش سنگین برف و برودت هوا، اظهار کرد: مردم در راستای پاکسازی معابر با دستگاه‌های خدمات و امدادرسان و عوامل شهرداری همکاری مطلوب داشته باشند.

وی افزود: به‌دلیل حجم بالای برف و ضرورت اقدام عاجل در کوچه‌ها و خیابان‌ها، امکان فعالیت ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری و ناوگان برف‌روبی با وجود پارک خودروهای شهروندان در کنار خیابان‌ها و معابر مقدور نخواهد بود.

دادستان مرکز استان اردبیل بیان کرد: برای خروج از بحران برفی موجود و پیشگیری از اختلال در زندگی شهروندان و ضرورت برف‌روبی شایسته معابر، خودروهای مانع برای عملیات ناوگان برف‌روبی شهرداری حسب دستور قضائی به پارکینگ عمومی انتقال داده خواهند شد.

آفاقی همچنین به برخی بداخلاقی‌ها و سو استفاده‌های افراد فرصت طلب برای حاشیه سازی در این شرایط بحرانی پیش‌آمده اشاره کرد و ادامه داد: مدعی‌العموم همچنان که در دفاع از حقوق مردم، از مسئولان مطالبه‌گری می‌کند، دفاع و صیانت از اقدامات قانونی و خدمات مسئولان را نیز از رسالت‌های خود می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: با هرگونه اقدام مجرمانه در تشویش اذهان عمومی و جوسازی و حاشیه سازی که موجب تضعیف روحیه و افت کیفیت خدمات عوامل اجرایی نیز هست، برخورد خواهد شد.

کد خبر 5994524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha