۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶

مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ خبر داد؛

آغاز پرداخت وام بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در کبودراهنگ

آغاز پرداخت وام بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در کبودراهنگ

همدان-مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ گفت: تمامی روستاهای این شهرستان و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند از تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد کرم معصومی با اشاره به اینکه پرداخت وام جدید مسکن روستایی آغاز شده و اکنون مردم در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر می‌توانند تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی را دریافت کنند، افزود: این تسهیلات با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله اعطا می‌شود.

وی گفت: تمامی روستاهای این شهرستان و شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند از تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی برخوردار شدند.

مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ با بیان اینکه متقاضیان در باز پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به شرایط فعلی خود می‌توانند اقساط را به شکل سه ماهه، ۶ ماهه و یا یکساله پرداخت کنند، ادامه داد: از امروز معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانک‌های عامل این شهرستان آغاز شده است.

معصومی افزود: متقاضیان جهت تشکیل پرونده با مدارک که شامل معرفی نامه از دهیاری در شهرهای کبودراهنگ، گل تپه و شیرین سو و از سوی شهرداری منطقه، اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی، تصویر کپی شده برابر اصل سند یا قولنامه معتبر، نقشه و پروانه ساختمانی دارای اعتبار و همچنین کدپستی محل سکونت متقاضی به بنیادمسکن شهرستان کبودراهنگ مراجعه و جهت دریافت وام اقدام کنند.

مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ در خصوص دریافت این تسهیلات نکات ضروری در انجام مراحل اقدام متقاضی بیان کرد و گفت: متقاضیان نباید خود و یا همسرشان از تسهیلات مسکن و یا زمین دولتی استفاده کرده باشند به معنای اینکه فرم (ج) آنها قرمز نباشد.

معصومی ابراز داشت: افرادی که از تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن بهره مند شدند و اکنون می‌خواهند به ۳۵۰ میلیون تومان ارتقا یابد به شرط تمام نشدن مهلت دوران مشارکت و عدم تقسیط وام فعلیبه شکل ۳ ماهه ،۶ ماهه و یا یکساله به عنوان پیوست در مدارک بانکی می‌توانند ۱۵۰ میلیون تومان دیگر بهره مند شوند.

وی از فرماندار، بخشداران و دهیاران خواستار مساعدت و همکاری با بنیاد مسکن در خصوص اطلاع رسانی و ترغیب به مقاوم سازی و بازسازی زمین و یا واحد فرسوده به متقاضیان شد.

کد خبر 5994989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha